Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Анонси

До уваги журналістів!

14 листопада 2017 - 16:55

Запрошуємо взяти участь у заходах, які відбудуться завтра, 15 листопада:

11.00 - засідання обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва (зала 300 ОДА);

11.00 - засідання регіональної ради професійної освіти (стейкхолдерів) при обласній державній адміністрації (зала 300 облради);

11.30 - відкриття виставки «Народна війна», присвяченої спротиву українського селянства комуністичному тоталітарному режиму в 1918-1921 роках (Обласний краєзнавчий музей).

Також завтра, 15 листопада, відбудеться виїзна нарада голови облдержадміністрації Костянтина Бриля щодо контролю виконання поточного ремонту дороги державного значення «Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя». Для журналістів буде надано автобус. Від’їзд від будівлі ОДА об 11:30.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Поминальні дні: запорізькі священнослужителі та правоохоронці закликають дотримуватися правил безпеки

Запорізькі школярі, студенти та аспіранти можуть взяти участь в освітньому проєкті Європейського Союзу EU Study Days-2025

Об’єднані заради відновлення: стартувала друга фаза програми «Партнерство за сильну Україну»

У ЗАПОРІЖЖІ ЧЕРЕЗ НЕСПРИЯТЛИВІ ПОГОДНІ УМОВИ МОЖЕ ВІДЧУВАТИСЯ НЕПРИЄМНИЙ ЗАПАХ

У Запоріжжі СБУ викрила чергового агітатора, який публічно виправдовував збройну агресію рф проти України

Памʼятник Дмитру Вишневецькому у Запоріжжі «заговорив» з перехожими

Об’єднані заради відновлення: стартувала друга фаза програми «Партнерство за сильну Україну»

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 21.04.2025

Упродовж доби окупанти завдали 133 удари по 7 населених пунктах Запорізької області

У ЗАПОРІЖЖІ ЧЕРЕЗ НЕСПРИЯТЛИВІ ПОГОДНІ УМОВИ МОЖЕ ВІДЧУВАТИСЯ НЕПРИЄМНИЙ ЗАПАХ

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 20.04.2025

42-річний чоловік поранений внаслідок ворожої атаки по Василівському району