В цілому по області середній час користування вагонами на під'їзних коліях промислових підприємств цього року скоротився на 42 хвилини. Проте подібними показниками можуть похвалитись не всі.
За інформацією ДП «Придніпровська залізниця» на ВАТ «Запоріжвогнетрив» кожен вагон в середньому простояв цього року більше трьох діб. І це не найгірший показник. На ВАТ «Дніпроспецсталь» вагони простоюють в середньому 4 доби, а на ВАТ «Укрграфіт» окремі вагони знаходились у використанні до 7 діб.
Запорізьку дирекцію турбують і злочинні посягання на вантажі, що перевозяться ними. Найбільш кримінальними залишаються дільниці Синельникове - Запоріжжя-Ліве, Чаплине – Пологи - Бердянськ. З початку року від локомотивних бригад надійшло 752 повідомлення про втручання сторонніх осіб у рух вантажних поїздів. У лінійні відділення міліції станцій Запоріжжя-1 та Мелітополь направлено 849 актових матеріалів. Втім, карних справ порушено лише 67. Хоча на ці сигнали варто реагувати негайно, бо це не лише втрати матеріальні, а й загроза безпеці руху в цілому, життю та здоров'ю людей.
Учасники наради дійшли висновку, що залізниця має повне право не надавати вантажні вагони тим підприємствам, які ігнорують строки їх використання, а правоохоронні органи повинні розробити конкретні заходи боротьби з тими, хто втручається злочинним шляхом у роботу залізниці.
Олександр Бережний зазначив, що залізниця і підприємства повинні йти шляхом не взаємних претензій, а шукати взаємопорозуміння, чітко дотримуючись букви закону.
Перший заступник глави обласної виконавчої влади нагадав і про те, що чіткої і злагодженої роботи запоріжці чекають від залізничників і під час новорічних свят. У системі пасажироперевезень теж треба шукати порозуміння, щоб задовольнити бажання всіх, хто хоче під час свят скористатись послугами залізничного транспорту.
Управління інформації та зв'язків з громадськістю