УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «Б» – начальника відділу - головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку, зведеної звітності та виконання програм обласного бюджету управління інформаційної діяльності Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Запорізької обласної державної адміністрації
Загальні умови |
|
Посадові обов'язки |
1. Здійснює керівництво діяльністю відділу управління, розподіляє обов'язки між працівниками, контролює їх роботу. 2. Разом з Директором Департаменту складає штатний розпис департаменту в межах граничної чисельності та фонду оплати працівників згідно кошторису. Складає кошторис та помісячний план асигнувань згідно лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування виданих обласною державною адміністрацією. 3. Слідкує за правильним використанням коштів в межах затвердженого кошторису витрат на утримання Департаменту, веде бухгалтерський облік грошових коштів, матеріальних цінностей та основних засобів. 4. Здійснює контроль за правильним і економічним використанням грошових коштів і їх призначенням. 5. Складає квартальну та річну періодичну звітність і подає вищестоящим організаціям по державному бюджету. 6. Бере участь у проведенні інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей. Здійснює контроль за правильним призначенням і виплатою допомог, пільг та компенсацій. 7. Забезпечує якісний внутрішній контроль та внутрішній аудит за фінансово-господарською діяльністю Департаменту для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів по нарахуванню і виплаті заробітної плати працівникам та утримання Департаменту. 8.Бере участь у роботі тендерного комітету управління. 9. Забезпечує досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог та удосконалення системи управління, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності. 10. Виконання функцій з підготовки проектів нормативно-правових актів з питань віднесених до компетенції відділу. 11. Виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності відділу; 12. Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку. |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4500 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстрокове |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік; Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
Дата, час і місце проведення конкурсу |
15 травня 2017 року о 10:00 годині, 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164 |
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Андрющенко Світлана Борисівна, (061) 213-53-72 |
Вимоги до професійної компетентності* |
||
Загальні вимоги** |
||
1 |
Освіта |
вища, не нижче ступеня магістра |
2 |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги*** |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта фінансово-економічного спрямування |
2 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»; 5) Бюджетний Кодекс України; 6) Кодекс законів про працю України; 7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період; 8) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; 9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ; 10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування. |
3 |
Професійні чи технічні знання |
Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби. |
4 |
Спеціальний досвід роботи |
досвід роботи на посаді бухгалтера, відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів |
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування |
6 |
Прийняття ефективних рішень |
1) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні); 2) вміння працювати при багатозадачності; 3) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів |
7 |
Управління організацією роботи |
1) організація і контроль роботи; 2) вміння працювати в команді; 3) якісне виконання поставлених завдань; |
8 |
Особистісні якості |
1) відповідальність; 2) уважність до деталей; 3) дисципліна і системність; 4) креативність та ініціативність; 5) самоорганізація та орієнтація на саморозвиток; 6) вміння працювати в стресових ситуаціях; 7) компетентність,.
|