Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Інформаційні технології полегшать роботу та зекономлять час

25 жовтня 2007 - 16:44

Спільна нарада головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області та обласного союзу промисловців і підприємців „Потенціал”, яка проходила в облдержадміністрації, була присвячена впровадженню підприємствами звітів в електронній формі.

Закон про електронний документообіг та підпис прийнято вже кілька років тому, проте лише окремі організації сьогодні починають поступово впроваджувати його в життя. Зараз звітність до Пенсійного фонду передбачає подання інформації про загальну суму фактичних витрат на оплату праці та внесків по кожному працюючому лише раз на рік. З 1 січня 2008 року, у зв'язку з введенням другої черги накопичувальної системи пенсійного забезпечення, звітність до системи персоніфікованого обліку планується надавати щомісячно.

- Уявіть собі цей обсяг звітності! Запровадження ж електронної системи дозволить здавати звітність у режимі реального часу, - впевнений начальник головного управління ПФУ в Запорізькій області Анатолій Казачук. - Ми звільнимо бухгалтера від необхідності численних поїздок, стояння в черзі, отже зекономимо людські сили та час.

- Запровадження електронної звітності – це веління часу, її реалізація дозволить більш тісно інтегрувати Україну до світового співтовариства, зокрема, до глобальної банківської системи, - наголосив заступник голови облдержадміністрації Микола Фролов, вітаючи учасників наради. – Інформаційна революція також дає можливість, як сказали б раніше, ліквідувати різницю між містом та селом. Так, 94% шкіл Запорізької області на сьогодні вже приєднані до Інтернету.

Електронні звіти з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним цифровим підписом страхувальника, мають юридичну силу та можуть використовуватись як доказ у суді або під час розгляду суперечок у досудовому порядку, було повідомлено на нараді.

Для формування звітності в електронній формі страхувальник повинен мати спеціалізоване програмне забезпечення: програму АРМ (автоматизоване робоче місце), яку можна отримати в районному управлінні ПФУ безкоштовно, а також дійсні посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису для посадових осіб страхувальника, які мають право підпису відповідного звіту в паперовій формі.

За словами директора Департаменту персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж ПФУ Олександра Малецького, вже сьогодні провідні фірми-розробники бухгалтерського програмного забезпечення змінюють свої програми відповідно до вимог електронного документообігу. Завдяки цьому бухгалтери зможуть завантажувати та передавати відповідні звіти безпосередньо зі своїх робочих комп'ютерів абсолютно безперешкодно.

 

Управління інформації та зв'язків з громадськістю

Читайте також

Як розвивається медична сфера в Запорізькій області: робоча поїздка Міністра охорони здоровʼя України

34 роки Державній службі зайнятості та Пенсійному фонду України: у Запоріжжі відзначили кращих працівників служб

Розвиток вищої освіти в регіоні: у Запоріжжі відбулась Координаційна рада ректорів при Запорізькій ОДА

В Запоріжжі відзначили переможців студентського конкурсу наукових проєктів

Ще один мобільний аптечний пункт розпочав роботу в Запорізькій області: він обслуговуватиме Широківську громаду

Ворог учергове атакував Запоріжжя: ліквідація наслідків російського обстрілу триває

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 21.11.2024

Загалом упродовж доби окупанти завдали 313 ударів по 16 населених пунктах Запорізької області.

Бронювання, відстрочка та служба за контрактом – в Україні продовжується укомплектування військових частин

«Діалоги влади та бізнесу»: на зв’язку – аграрії

Кібератака ворога на держреєстри: всі дані збережені і будуть відновлені

Як бізнесу стати постачальником ЗСУ: новий серіал на Дія.Освіта