Підрядним підприємством ТОВ «Підприємство «Маст-Буд» завершено роботи з поздовжнього насування верхової гілки прогонової будови Споруди №4 (міст через р. Старий Дніпро), зібраної на стапелі методом укрупнювального збирання. Ці роботи було розпочато 9 березня поточного року. За цей період мостобудівникам вдалося скоротити відстань між Правим берегом та о. Хортиця ще на 72 м.
За словами заступника начальника Служби автодоріг у Запорізькій області Олександра Шандиби, операція з насування прогонової будови мосту дійсно унікальна. На сьогодні зроблено ще один важливий крок до повного влаштування конструкцій, що з'єднують два береги.
– Унікальність процесу, крім складності будівництва, полягає в тому, що на мосту через р. Старий Дніпро відстань між капітальними опорами, які стоять в руслі річки, становить 128 метрів. В Україні до сьогодні такі прольоти не насували і не монтували, і те, що ми в деякому сенсі є першими, викликає почуття гордості, – повідомив Олександр Шандиба. - На сьогодні тривають роботи з продовження четвертого етапу укрупнювального збирання металоконструкцій на стапелі, виконання якого дозволить приступити до завершального етапу з монтажу та насування, що наблизить до завершення робіт з будівництва мосту через Старий Дніпро. Для цього на сьогодні необхідно тільки стале фінансування.
Наразі на об’єкті задіяно 65 працівників з трьох підрядних підприємств: ТОВ «Підприємство «Маст-Буд», ТОВ «БК «Адамант» та ПРАТ «Альпсервіс».
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю