УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади
державної служби категорії “В” – головного спеціаліста
відділу фінансів освіти та соціального захисту населення
управління фінансів невиробничої сфери Департаменту фінансів
Запорізької обласної державної адміністрації (Запорізька область)
Загальні умови
Посадові обов’язки |
Виконує завдання і доручення Міністерства фінансів України, облдержадміністрації, обласної ради, директора Департаменту фінансів, його заступників та начальника відділу. Забезпечує щоденний, щотижневий моніторинг стану кредиторської заборгованості заробітної плати та інших соціальних виплат соціально-культурної сфери. Працює з програмою «ІАС місцеві бюджети» щодо соціальних виплат. Бере участь у розрахунках до проекту бюджету області по видатках на утримання установ і закладів освіти, закладів і заходів соціального забезпечення та соціального захисту населення. Бере участь у складанні розпису (або перерозподілі) видатків обласного бюджету з помісячним розподілом по відповідних галузях та субвенціях з державного/обласного бюджетів (за необхідності). Розглядає проекти рішень обласної ради та розпоряджень голови облдержадміністрації, за необхідності готує зауваження до них. Здійснює аналіз бюджетних запитів головних розпорядників обласного бюджету (за необхідності). Оформляє, у разі необхідності, довідки-повідомлення про зміни по видатках на субвенції з державного бюджету, веде облік уточненого плану, при необхідності готує проекти розпоряджень голови облдержадміністрації про перерозподіл планових асигнувань. Забезпечує підготовку та аналіз інформації про кредиторську заборгованість бюджетних установ по кодах економічної класифікації для аналізу виконання місцевих бюджетів Запорізької області (статистичний збірник). Здійснює прийом і розглядає від головних розпорядників коштів обласного підпорядку-вання, а також міст, об’єднаних територіальних громад та районів квартальні і річні звіти про використання субвенцій з державного бюджету та соціальних виплат соціально-культурної сфери, бере участь у розгляді виконання кошторисів доходів і видатків на утримання закладів освіти або закладів і заходів соціального забезпе-чення та соціального захисту населення. Розглядає місячну звітність про стан заборгованості із соціальних виплат по області по галузях соціально-культурної сфери за даними державного казначейства. Веде облік освітньої субвенції в розрізі територій області. Накопичує, аналізує і систематизує інформацію про хід виконання соціальних виплат по області по галузях соціально-культурної сфери та освітньої субвенції. 3дійснює перевірки міських, об’єднаних територіальних громад та районних управлінь фінансів в межах своїх повноважень, надає їм практичну допомогу з питань соціальних виплат по галузях соціально-культурної сфери. Приймає участь у здійсненні експертизи рішень міських та районних рад, об’єднаних територіальних громад. Приймає участь у формуванні доповіді, довідок, проектів наказів і розпоряджень директора Департаменту фінансів, готує інформацію місцевим та центральним органам влади з питань соціальних виплат, складання і виконання бюджету на соціальний захист та соціальне забезпечення населення та інших питань, в яких виникає необхідність.
|
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 3801 грн.; розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу». |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України. 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Документи приймаються до 17:00 години 30 березня 2017 року.
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
10-11 квітня 2017 року о 10-00 год. за адресою: 69107, Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164, каб.517 облдержадміністрації |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Карпенко Ольга Борисівна, тел.: (061) 239-02-90, e-mail: kadr@gfu.zoda.gov.ua |
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
не потребує |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища освіта фінансово-економічного спрямування |
2 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Бюджетний кодекс України; 3) Закон України “Про державну службу”; 4) Закон України “Про запобігання корупції”; 5) законодавчі та нормативні акти, що регулюють бюджетні відносини. |
3 |
Професійні та технічні знання |
знання статей Бюджетного кодексу України, Конституції України в частині питань соціально-культурної сфери та інші нормативні акти цих галузей. |
4 |
Спеціальний досвід роботи |
не потребує
|
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
володіння основними принципами роботи на комп’ютері на рівні досвідченого користувача, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel). |
6 |
Особистіснікомпетенції |
1) орієнтація на саморозвиток; 2) відповідальність; 3) вміння працювати з інформацією та надавати пропозиції; 4) уважність до деталей. |
Начальник відділу кадрової|
та організаційної роботи О.Б. Карпенко