УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу моніторингу закупівель Департаменту економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1. Здійснює моніторинг публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання в області. 2. Збирає, аналізує та узагальнює інформацію, готує аналітичні, довідкові та інші матеріали з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання в області. 3. Аналізує галузеву діяльність комунальної установи «Центр публічних закупівель» Запорізької обласної ради та готує висновки для керівництва Департаменту, проекти наказів Департаменту з питань галузевої діяльності центру. 4. Надає фахівцям обласної та районних державних адміністрацій методологічну допомогу з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання. 5. Розглядає листи та заяви підприємств, організацій, юридичних осіб та громадян з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання. 6. Здійснює аналіз та готує пропозиції щодо удосконалення діяльності місцевих органів виконавчої влади у сфері публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання. 7. Вживає заходів з удосконалення роботи у сфері публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання в області. 8. Розробляє: 1) методичні рекомендації з питань, що належать до його компетенції; 2) проекти наказів Департаменту, розпоряджень голови облдержадміністрації, пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади; 3) розділи Програми соціально-економічного та культурного розвитку області з питань публічних закупівель та державної допомоги суб’єктам господарювання, здійснює моніторинг їх виконання. 9. Бере участь у: 1) проведенні аналізу впровадження законодавства у сфері публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання та підготовці пропозицій щодо його вдосконалення; 2) підготовці пропозицій з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання, що вносяться до Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України та центральних органів виконавчої влади; 3) підготовці матеріалів до прес-конференцій, виступів, доповідей, зустрічей та робочих поїздок голови облдержадміністрації, пропозицій щодо їх проведення з питань компетенції відділу; 4) у підготовці та проведенні нарад (семінарів, конференцій тощо) щодо організації та здійснення публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання; 5) підготовці матеріалів, пропозицій з питань публічних закупівель та державної допомоги суб’єктам господарювання до проектів регіональних і міжрегіональних програм; 6) роботі з підготовки планів заходів з реалізації регіональних і міжрегіональних програм, моніторингу їх виконання.
|
||
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 3801 грн., розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
строкове призначення на посаду, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Документи приймаються до 17:00 години 09 березня 2017 року.
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
Конкурс проводиться 15 березня 2017 року, початок о 10:00 годині за адресою: 69054, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, буд. 1, аудит. № 48 (будівля Торгового коледжу)
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Міндак Дар’я Вікторівна тел.: (061) 224-65-73 e-mail:dert@zoda.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності
|
|||
Загальні вимоги
|
|||
1 |
Освіта |
вища, ступінь вищої освіти – молодший бакалавр або бакалавр
|
|
2 |
Досвід роботи |
не потребує
|
|
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою
|
|
Спеціальні вимоги
|
|||
1 |
Освіта |
вища освіта економічного, фінансового, управлінського або технічного спрямування
|
|
2 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Бюджетний кодекс; 5) Закон України «Про публічні закупівлі»; 6) Закон України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання»
|
|
3 |
Професійні чи технічні знання |
навики ведення ділового листування, підготовки аналітичних довідок.
|
|
4 |
Спеціальний досвід роботи |
бажано досвід роботи у сфері публічних закупівель
|
|
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача: вміння працювати з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
|
|
6 |
Особистісні компетенції |
1) уважність до деталей; 2) самостійність та ініціативність; 3) наполегливість; 4) орієнтація на саморозвиток |
|
Начальник відділу кадрової роботи,
бухгалтерського обліку та діловодства О.О. Рева