Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад

Увага, конкурс!

21 лютого 2017 - 14:04

УМОВИ 
проведення конкурсу

на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста відділу моніторингу закупівель Департаменту економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснює фінансовий контроль діяльності комунальної установи «Центр публічних закупівель» Запорізької обласної ради (далі – Центр).

2. У межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів наказів Департаменту, розпоряджень голови облдержадміністрації стосовно діяльності Центру.

3. Розробляє за КФК 7313300 «Інші установи та заклади»:

1) паспорт бюджетної програми місцевого бюджету і складає звіти про її виконання;

2) бюджетний запит на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди;

3) розподіл зведених кошторисів, розподіл зведених планів асигнувань загального фонду місцевих бюджетів (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів), зведення показників спеціального фонду, розподіл показників зведених планів асигнувань спеціального фонду місцевих бюджетів (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), розподіл виділених бюджетних асигнувань;

4) заявки на фінансування видатків.

4. Здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.

5. Бере участь у:

1) складанні та поданні фінансової і бюджетної звітності по місцевому бюджету у порядку, встановленому законодавством;

2) підготовці кошторису, плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, зведення показників спеціального фонду кошторису, розрахунків до кошторису за кодами економічної класифікації видатків, які надаються розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня;

3) здійсненні моніторингу публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання в області;

4) підготовці матеріалів до прес-конференцій, виступів, доповідей, зустрічей та робочих поїздок голови облдержадміністрації, пропозицій щодо їх проведення з питань компетенції відділу;

5) роботі з підготовки планів заходів з реалізації регіональних і міжрегіональних програм, моніторингу їх виконання з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання в області.

6. Вживає заходів з удосконалення роботи у сфері публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання в області.

7. Розглядає листи та заяви підприємств, організацій, юридичних осіб та громадян з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання.

 

Умови оплати праці

посадовий оклад – 3352 грн.,

розмір  надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

інші надбавки, доплати та премії визначаються  відповідно до статті 52 Закону України  «Про державну службу»;

додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України                              від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі,

 та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі;

3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України                        від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

5) копія (копії) документа (документів) про освіту;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

 

Документи приймаються до 17:00 години                                       09 березня 2017 року.

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

Конкурс проводиться 15 березня 2017 року, початок о 10:00 годині за адресою: 69054, м. Запоріжжя,                вул. Шкільна, буд. 1, аудит. № 48 (будівля Торгового коледжу)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Міндак Дар’я Вікторівна

тел.: (061) 224-65-73

 e-mail:dert@zoda.gov.ua 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

Загальні вимоги

 

1

Освіта

вища, ступінь вищої освіти – молодший бакалавр або бакалавр

 

2

Досвід роботи

не потребує

 

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Спеціальні вимоги

 

1

Освіта

вища освіта економічного, фінансового спрямування

 

2

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Бюджетний кодекс;

5) Закон України «Про публічні закупівлі»;

6) Закон України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання»

 

3

Професійні чи технічні знання

навики ведення ділового листування, підготовки аналітичних довідок;

знання бюджетного законодавства

 

4

Спеціальний досвід роботи

бажано досвід роботи у сферах економічного, фінансового спрямування, на посадах державної служби, служби в органах місцевого самоврядування

5

Знання сучасних інформаційних технологій.

володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача: вміння працювати з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

 

 

6

Особистісні компетенції

1) уважність до деталей;

2) самостійність та ініціативність;

3) наполегливість;

4) орієнтація на саморозвиток

       

 

 

 

Начальник відділу кадрової роботи,

бухгалтерського обліку та діловодства                              О.О. Рева

Читайте також

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 02.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 237 ударів по 9 населених пунктах Запорізької області

Діалог влади та бізнесу: на порядку денному – енергонезалежність в умовах воєнного часу

Гранти для ветеранів на відкриття та розвиток власної справи у Запорізькій області: оголошено конкурс

Мелітопольська міська рада підтримала президентський План Перемоги

Гаряча лінія Запорізької ОДА: громадяни отримали відповіді на свої питання

Мінсоцполітики працює над впровадженням нової системи соціального страхування – єПотенціал

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 01.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 287 ударів по 9 населених пунктах Запорізької області

Можливість здобути нову професію: у Запоріжжі з’явиться кулінарний хаб

Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни – пріоритети обласної влади на 2025 рік

Громадяни можуть мобілізуватись до військових частин напряму: в ТЦК та СП розповіли про способи потрапити до війська