УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста-юрисконсульта відділу моніторингу закупівель Департаменту економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1. Аналізує стан дотримання в області нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання. 2. Опрацьовує, в установленому порядку, документи, проекти нормативно-правових актів, готує аналітичні, довідкові та інші матеріали з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання. 3. Опрацьовує проекти положень про структурні підрозділи комунальної установи «Центр публічних закупівель» Запорізької обласної ради (далі – Центр), посадові інструкції працівників за поданням керівників цих підрозділів та готує пропозиції для керівництва Департаменту щодо їх погодження. 4. Опрацьовує документи претендентів на заміщення вакантних посад Центру, готує пропозиції для керівництва Департаменту щодо погодження їх призначення та звільнення. 5. Готує пропозиції керівництву Департаменту щодо погодження участі Центру в асоціаціях та інших об’єднаннях. 6. Аналізує галузеву діяльність Центру та готує висновки для керівництва Департаменту. 7. Готує проекти наказів Департаменту з питань галузевої діяльності Центру. 8. Розглядає листи та заяви підприємств, організацій, юридичних осіб та громадян з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання. 9. Здійснює аналіз та готує пропозиції щодо удосконалення діяльності місцевих органів виконавчої влади у сферах публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання. 10. Надає фахівцям обласної та районних державних адміністрацій методологічну допомогу з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання, а також співробітникам у виконанні завдань, доручень. 11. Розробляє: 1)пропозиції голові облдержадміністрації щодо удосконалення роботи апарату та структурних підрозділів обласної і районних державних адміністрацій у сферах публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання; 2) методичні рекомендації з питань, що належать до його компетенції, проводить консультації з актуальних питань у сферах публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання; 3) проекти наказів Департаменту, розпоряджень голови облдержадміністрації, пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади; 4) розділи Програми соціально-економічного та культурного розвитку області з питань публічних закупівель та державної допомоги суб’єктам господарювання, здійснює моніторинг їх виконання. 12. Бере участь у: 1) проведенні аналізу впровадження законодавства у сфері публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання та вносить пропозиції щодо його вдосконалення; 2) підготовці пропозицій з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання, що вносяться до Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховній Раді України та центральних органів виконавчої влади; 3) підготовці матеріалів до прес-конференцій, виступів, доповідей, зустрічей та робочих поїздок голови облдержадміністрації, пропозицій щодо їх проведення з питань компетенції відділу; 4) підготовці матеріалів, пропозицій з питань публічних закупівель та державної допомоги суб’єктам господарювання до проектів регіональних і міжрегіональних програм; 5) роботі з підготовки планів заходів з реалізації регіональних і міжрегіональних програм, моніторингу їх виконання; 6) у підготовці та проведенні нарад (семінарів, конференцій тощо) щодо організації та здійснення публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання.
|
||
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 3801 грн., розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Документи приймаються до 17:00 години 09 березня 2017 року.
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
Конкурс проводиться 15 березня 2017 року, початок о 10:00 годині за адресою: 69054, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, буд. 1, аудит. № 48 (будівля Торгового коледжу)
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Міндак Дар’я Вікторівна тел.: (061) 224-65-73 e-mail:dert@zoda.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності
|
|||
Загальні вимоги
|
|||
1 |
Освіта |
вища, ступінь вищої освіти – молодший бакалавр або бакалавр
|
|
2 |
Досвід роботи |
не потребує |
|
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою
|
|
Спеціальні вимоги
|
|||
1 |
Освіта |
вища освіта юридичного спрямування
|
|
2 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Бюджетний кодекс; 5) Закон України «Про публічні закупівлі»; 6) Закон України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання»
|
|
3 |
Професійні чи технічні знання |
знання нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, державної допомоги суб’єктам господарювання; навики ведення ділового листування, підготовки аналітичних довідок.
|
|
4 |
Спеціальний досвід роботи |
бажано досвід роботи у сфері публічних закупівель
|
|
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача: вміння працювати з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
|
|
6 |
Особистісні компетенції |
1) уважність до деталей; 2) самостійність та ініціативність; 3) наполегливість; 4) орієнтація на саморозвиток |
|
Начальник відділу кадрової роботи,
бухгалтерського обліку та діловодства О.О. Рева