Запорізький обласний контактний центр підбив підсумки звернень громадян на гарячу лінію за єдиним телефоном за 2016 рік.
За попередніми даними, впродовж року на обласну гарячу лінію надійшло 9124 дзвінків, на які надано 4360 консультацій, оформлено 4379 заяв. Крім цього, додзвонювачі висловили 75 подяк, подали 273 скарги та 36 пропозицій.
Аналіз звернень свідчить, що найчастіше наших громадян турбують питання комунального та дорожнього господарств, благоустрою (1938), на другому місці - питання житлового господарства (1510), третє місце за актуальністю посідають питання соціального захисту населення (1198), а також питання діяльності місцевих органів влади та управління (1082).
Протягом року в обласному контактному центрі проведено 24 прямі телефонні лінії зв’язку з керівництвом облдержадміністрації та представниками депутатського корпусу обласної ради, народними депутатами України, під час яких надійшло 286 звернень. Жителі області порушили перед ними 369 питань, у тому числі 98 звернень адресовано керівництву облдержадміністрації та обласної ради, депутатам обласної ради - 163, народним депутатам України – 25.
За звітний рік задоволено 19% звернень, які надійшли до гарчу лінію, на 79% надано роз’яснення.
Як свідчить практика, така форма спілкування з владою користується все більшою популярністю у жителів Запорізької області.
Управління у справах преси та інформації