Заступник голови облдержадміністрації Геннадій Фукс протягом години спілкувався з жителями області телефоном „гарячої лінії”, відповідав на запитання і допомагав у вирішенні наболілих проблем.
„Гарячі телефонні лінії” за участю керівництва ОДА регулярно проводяться з метою забезпечення належного зв'язку між жителями віддалених районів і представниками обласної виконавчої влади.
Переважна більшість телефонних звернень стосувалася проблем житлово-комунального господарства і підготовки його до опалювального сезону. Так, жителі Бердянська консультувалися з приводу організації капітального ремонту будинку, який має передаватися на баланс новоствореного товариства співвласників багатоповерхових будинків «Батьківщина», а селяни з Полоузівки Бердянського району з'ясовували, коли ж у їхніх оселях з'явиться блакитне паливо, бо сам газопровід вже кілька тижнів стоїть готовий до пуску в експлуатацію. Мешканці п'ятиповерхового будинку у Вільнянську просили вплинути на чиновників, які гальмують процес ремонту даху, посилаючись на необхідність дотримання тендерної процедури. А мешканці багатоквартирного будинку з Куйбишева, що не ремонтувався останні 40 років і на поточний момент знаходиться в аварійному стані, жалілися на місцевих посадовців, які вимагають створення ТСББ і намагаються передати таку оселю на баланс самих жителів.
В числі інших телефонних дзвінків були і такі, що стосувалися безпосередньо захисту соціально вразливих верств населення. Жінка-інвалід 1 групи з Веселого бідкалася, що не може допроситися матеріальної допомоги у місцевої влади і жодного разу не отримувала путівку на санаторно-курортне лікування. Інвалід війни з Веселівського району просив розібратися із фактами порушення його права на пільги щодо отримання легкового автомобіля, забезпечення твердим паливом та святкових виплат до Дня Перемоги у розмірі 8 мінімальних пенсій.
Близько півтора десятка телефонних дзвінків надійшли цього дня на „гарячу лінію” ОДА. Геннадій Фукс, уважно вислухавши всіх, кожному дав обнадійливу відповідь або конкретну рекомендацію щодо вирішення проблеми.
- Ми не чарівники, щоб негайно, по дзвінку вирішити проблему, - констатував заступник голови ОДА, коментуючи чергове звернення. – Втім, з кожним випадком ретельно розбираємось, аналізуємо ситуацію, що склалася і намагаємось знайти оптимальний вихід, в першу чергу, оптимізуючи роботу місцевих органів влади. Адже сьогодні територіальна влада наділена широким спектром повноважень і мусить опікуватись проблемами громадян, що проживають на підпорядкованій території. Разом з тим, трапляються випадки, які потребують втручання обласного керівництва. Коли справа стосується виділення додаткових коштів з бюджету, ми оперативно розглядаємо питання і приймаємо рішення. Але частіше буває так, що вирішення того чи іншого питання знаходиться не у фінансовій, а в організаційній площині. Тому часто-густо проблеми вирішуються шляхом прийняття оптимальних управлінських рішень.
Управління інформації і зв'язків з громадськістю