Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад

Увага, конкурс!

21 жовтня 2016 - 08:37

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника начальника відділу інвестиційної політики Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності Запорізької облдержадміністрації (Запорізька область)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

  1. Предоставлення резидентам і нерезидентам – суб'єктам інвестиційної діяльності консультативої допомоги щодо особливостей нормативно-правової бази України, наявного алгоритму підготовки та реалізації інвестиційного проекту, процесу внесення інвестицій іноземним партнером до підприємства регіону та підготовка при цьому необхідних документів, укладання договорів про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора без створення юридичної особи, прав іноземних інвесторів на повернення капіталовкладень та ін., надання постійної інвестиційної підтримки інвестиційних проектів.
  2. Координування роботи та забезпечення проведення засідань Обласної комісії з питань досудового врегулювання спорів між інвесторами й органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
  3. Сприяння проведенню переговорів з питань розвитку інвестиційної діяльності в області, залучення іноземних інвестицій, створення спільних підприємств (з іноземними інвестиціями), визначення перспективних об'єктів та напрямів інвестування.
  4. Забезпечення у межах наданих повноважень захисту економічних прав і законних інтересів суб'єктів господарювання України та іноземних інвесторів.
  5. Розроблення поточних та участь у підготовці перспективних планів відділу інвестиційної політики, надання необхідної методичної допомоги співробітникам Управління у виконанні завдань, доручень начальника управління з питань, що належать до компетенції відділу.
  6. Узагальнення у межах наданої компетенції практики застосування законодавства та хід реалізації державної політики на території області з питань інвестиційної діяльності.
  7. Підготовка пропозиції щодо формування пріоритетних напрямів інвестиційної політики регіону, вдосконалення законодавства з питань, що належать до компетенції відділу, та внесення їх в установленому порядку до відповідних органів.
  8. Сприяння проведенню переговорів з питань розвитку інвестиційної діяльності в області, визначення перспективних об’єктів та напрямів інвестування;
  9. Предоставлення інформаційної підтримки та методологічної допомоги зацікавленим представникам бізнесових кіл, працівникам місцевих органів державної влади щодо участі в інвестиційних форумах, «круглих столах», семінарах, тренінгах, виставково-презентаційних заходах.
  10. Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів з питань закріпленого за ним напрямом роботи керівництву області, Міністерству економічного розвитку і торгівлі України, Міністерству закордонних справ України, до засідань робочих груп експертів і міжурядових комісій, нарад, для офіційних і робочих делегацій області, що відряджаються за кордон, а також з метою їх розміщення та постійного оновлення у спеціалізованому розділі офіційного веб-порталу облдержадміністрації, інших аналітично-інформаційних сайтах.
  11. За дорученням обласної державної адміністрації та начальника Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності брати участь у переговорах з представниками бізнесових кіл, установ, організацій (резидентами і нерезидентами), інвестиційних компаній, фондів, міжнародних фінансових організацій з питань, що належать до компетенції відділу.
  12. Участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій, бізнес-форумів з питань, що належать до компетенції відділу.
  13. Виконання нормативно-правових актів, розпоряджень та доручень керівництва облдержадміністрації, наказів начальника Управління, підготовка доповідних записок, проектів наказів, розпоряджень в межах делегованих йому повноважень.
  14. В межах повноважень здійснення захисту економічних прав та законних інтересів суб’єктів господарювання України.
  15. Забезпечення в межах компетенції реалізації державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням.
  16. Забезпечення виконання в установлені терміни контрольних та інших документів, одержаних відділом.
  17. Забезпечення перекладу на іноземну мову інформаційно-аналітичних матеріалів, виконання за необхідності функції перекладача.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3963 грн;

надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Строково – на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною по досягненню нею 3-річного віку.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

1. Копія паспорта громадянина України;

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3. Письмова заява, в якій кандидат на посаду повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту;

5. Заповнена особова картка встановленого зразка;

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік

 

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби 

Дата, час і місце проведення конкурсу

8 листопада 2016 року , початок об 11:00 за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 525 тел.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Ломінська Дар’я Олегівна

тел. (061) 224-65-69,

uzez@zoda.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетенції

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем магістра 

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років. 

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра за спеціальністю у галузі знань економіка, міжнародні відносини або державна служба

2

Знання законодавства

Конституція України; закони України та видані на їх підставі підзаконні нормативно-правові акти, міжнародні договори, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, постанови Верховної Ради України, акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, конвенції, стандарти та рекомендації міжнародних організацій у тому числі Закони України:

що стосуються діяльності місцевих органів державної влади: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеві державні адміністрації», «Про очищення влади», «Про захист персональних даних»;

інвестиції та ЗЕД: «Про захист іноземних інвестицій на Україні», «Про інвестиційну діяльність», «Про режим іноземного інвестування», «Про зовнішньоекономічну діяльність»; «Про транскордонне співробітництво».

3

Професійні чи тенічні знання

основи державного управління, фінансів, менеджменту організацій, технологія адміністративної роботи, правила ділового етикету та ділової мови.

4

Спеціальний досвід роботи

досвід роботи у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

6

Лідерство

ведення ділових переговорів;

досягнення кінцевих результатів.

7

Прийняття ефективних рішень

вміння працювати з великими масивами інформації;

вміння працювати при багатозадачності;

встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8

Комунікації та взаємодія

співпраця та налагодження партнерської взаємодії.

9

Управління організацією роботи та персоналом:

 

організація і контроль роботи;

вміння працювати в команді та керувати командою.

10

Особистісні компетенції:

 

аналітичні здібності;

самоорганізація та орієнтація на розвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

       

Читайте також

Діалог влади та бізнесу: на порядку денному – енергонезалежність в умовах воєнного часу

Гранти для ветеранів на відкриття та розвиток власної справи у Запорізькій області: оголошено конкурс

Мелітопольська міська рада підтримала президентський План Перемоги

Гаряча лінія Запорізької ОДА: громадяни отримали відповіді на свої питання

Мінсоцполітики працює над впровадженням нової системи соціального страхування – єПотенціал

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 01.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 287 ударів по 9 населених пунктах Запорізької області

Можливість здобути нову професію: у Запоріжжі з’явиться кулінарний хаб

Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни – пріоритети обласної влади на 2025 рік

Громадяни можуть мобілізуватись до військових частин напряму: в ТЦК та СП розповіли про способи потрапити до війська

Державна підсумкова атестація (ДПА) і вступна кампанія – 2025: Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства

Як отримати лікарняний дистанційно