УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника начальника відділу інвестиційної політики Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності Запорізької облдержадміністрації (Запорізька область)
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
|
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 3963 грн; надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Строково – на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною по досягненню нею 3-річного віку. |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1. Копія паспорта громадянина України; 2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3. Письмова заява, в якій кандидат на посаду повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4. Копія (копії) документа (документів) про освіту; 5. Заповнена особова картка встановленого зразка; 6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
8 листопада 2016 року , початок об 11:00 за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 525 тел. |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Ломінська Дар’я Олегівна тел. (061) 224-65-69, uzez@zoda.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетенції |
|||
Загальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
Вища освіта за освітнім ступенем магістра |
|
2 |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років. |
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
|
Спеціальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра за спеціальністю у галузі знань економіка, міжнародні відносини або державна служба |
|
2 |
Знання законодавства |
Конституція України; закони України та видані на їх підставі підзаконні нормативно-правові акти, міжнародні договори, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, постанови Верховної Ради України, акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, конвенції, стандарти та рекомендації міжнародних організацій у тому числі Закони України: що стосуються діяльності місцевих органів державної влади: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеві державні адміністрації», «Про очищення влади», «Про захист персональних даних»; інвестиції та ЗЕД: «Про захист іноземних інвестицій на Україні», «Про інвестиційну діяльність», «Про режим іноземного інвестування», «Про зовнішньоекономічну діяльність»; «Про транскордонне співробітництво». |
|
3 |
Професійні чи тенічні знання |
основи державного управління, фінансів, менеджменту організацій, технологія адміністративної роботи, правила ділового етикету та ділової мови. |
|
4 |
Спеціальний досвід роботи |
досвід роботи у сфері зовнішньоекономічної діяльності. |
|
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
|
6 |
Лідерство |
ведення ділових переговорів; досягнення кінцевих результатів. |
|
7 |
Прийняття ефективних рішень |
вміння працювати з великими масивами інформації; вміння працювати при багатозадачності; встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів. |
|
8 |
Комунікації та взаємодія |
співпраця та налагодження партнерської взаємодії. |
|
9 |
Управління організацією роботи та персоналом:
|
організація і контроль роботи; вміння працювати в команді та керувати командою. |
|
10 |
Особистісні компетенції:
|
аналітичні здібності; самоорганізація та орієнтація на розвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
|