Під час робочої поїздки в Запоріжжя Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна представники влади міста та області відвідали будівництво об’єктів номер 3, 4 і 5 автомагістралі через Дніпро.
Як зазначив Володимир Омелян, в поточному році на фінансування цього об’єкту держава виділяє 250 мільйонів гривень. Тож головною метою візиту стало обговорення реальних можливостей освоєння цих коштів. За результатами перемовин Міністерство інфраструктури чекає на пропозиції влади області щодо розподілу фінансування, аби прийняти їх на найближчому засіданні Кабінету Міністрів України.
- Проблема виділення коштів наприкінці року є системною, тож з нею боротимуться за допомогою створення спеціального дорожнього фонду. Якщо парламент прийме ті зміни до законодавства, які були напрацьовані Мінінфраструктури спільно з народними депутатами усіх партій, ми отримаємо можливість вже з першого січня приступати до робіт чи планування тендерних процедур. Це означає, що з початку наступного року, коли дозволить температурний режим, компанії можуть приступати до роботи, - підкреслив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
Окремо Міністр інфраструктури України проінспектував хід ремонту траси на ділянці с. Кірово – с. Преображенка. Як зазначив Володимир Омелян, ремонт на цій дорозі здійснюється силою автодору, який продемонстрував, що державна компанія може працювати не гірше за приватні. Тож, після завершення процедури децентралізації Укравтодору, ця компанія, скоріш за все, продовжить свою роботу.
- На ремонт доріг у Запорізькій області виділено близько пів мільярда гривень. Це рекордна сума для області. Ми докладемо всіх зусиль, щоб фінансування доріг і в наступному році щонайменше залишалося на цьому рівні, а можливо було б і більшим, - зазначив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
Після візитів на об’єкти будівництва Міністр інфраструктури України, а також представники обласної та міської влади взяли участь в укладанні меморандуму про співпрацю між Запорізькою облдержадміністрацією та Регіональною філією «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця».
Як наголосив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль, сьогодні головними проблемними питаннями є будівництво мостів та відродження запорізького аеропорту.
- Ми зробимо все, щоб втілити в життя ці проекти, на які запоріжці чекають вже багато років. Насамперед, ми обіцяємо організувати всебічний контроль щоб унеможливити крадіжки жодному з виконавців робіт. Також обласна та міська влада довели свою готовність співфінансувати важливі проекти та шукати інвесторів. Окремо хочу звернути увагу пана Міністра на недофінансування доріг в нашому регіоні. Маю надію, що Міністерство візьме до уваги, що наша область лишається прифронтовою і потребує державної допомоги. Ми бачимо, що в разі об’єднання зусиль всіх гілок влади, люди отримають те, на що чекали роками, - підкреслив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.
За даними в.о. начальника регіональної філії «Придніпровської залізниці» Юрій Тищенко, в Запорізькій області добре розвинена залізнична мережа. Експлуатаційна довжина залізничних колій загального користування – 925,2 км. В Запорізькій області таким видом транспорту, як залізничний, перевозиться близько 80% всіх вантажів. На долю залізничного транспорту припадає 10% від загальних обсягів пасажироперевезень в області. Вантажообіг і пасажирообіг на залізничному транспорті по Запорізькій області за січень-червень 2016 року зріс на 10%.
Взаємодія Запорізької облдержадміністрації та Придніпровської залізниці триває. Наслідком укладення меморандуму про співпрацю та взаємодію між Запорізькою облдержадміністрацією та Придніпровською залізницею стане розвиток залізничної інфраструктури, підвищення рівня якості та безпеки перевезень населення залізничним транспортом, подальший соціально-економічний розвиток Запорізької області.
Управління у справах преси та інформації