Головною позитивною тенденцією на освітянській ниві Запорізького краю є збільшення кількості дітей у дошкільних навчальних закладах. Цей показник на 11% більший загальноукраїнського. На кінець 2006 року в області налічувалось 526 дошкільних закладів.
«З цього випливає один висновок – кількість шкіл в області теж найближчим часом меншою не стане», - зазначив М. Фролов. Нині в регіоні функціонує 673 загальноосвітні навчальні заклади всіх форм власності, у т.ч. 10 приватних .
Маємо і 167 закладів нового типу, або 25,6% від загальної кількості ЗНЗ області. У них навчаються 30,6% учнів від загального контингенту. У 18 з 20 сільських районів діють 8 гімназій, 1 ліцей, 2 колегіуми, 19 спеціалізованих шкіл.
Дає суттєві результати система роботи з обдарованою учнівською молоддю. За підсумками всеукраїнських предметних олімпіад у 2007 році 584 учні стали переможцями III (обласного) етапу, 36 – державного: 400 учнів стали переможцями ІІ (обласного) етапу, а 22 - Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої Академії наук України.
Серед здобутків освітян області Микола Фролов відзначив і такий факт. У 2006-2007 навчальному році працює 387 україномовних шкіл (60,9% від загальної кількості). Здійснюють поступовий перехід на українську мову навчання 148 закладів. Усього навчаються державною мовою 114,5 тисячі учнів (62,9%).
Забезпечується у регіоні і право національних меншин на навчання рідною мовою: функціонує 100 шкіл з російською мовою навчання: 68-у місті, 32 - у сільській місцевості. Як предмет та факультативно вивчаються болгарська, кримськотатарська, чеська, польська мови, іврит.
Другий рік у форматі експерименту проводиться незалежне зовнішнє тестування випускників пілотних загальноосвітніх навчальних закладів міст Запоріжжя, Мелітополя, Вільнянського та Мелітопольського районів. У тестуванні з української мови взяли участь 2563 учнів (96,8%), з історії - 1701 чол. (95,6%), з математики - 816 чол. (94,5%).
Вперше у травні 2007 року учні області беруть участь у міжнародному порівняльному дослідженні природничо-математичної освіти 4-х та 8-х класів (за проектом ТІМSS) та національному дослідженні якості математичної освіти 4-х класів.
Управління інформації та зв'язків з громадськістю