Минулий, 2015 рік, став знаковим у плані розширення спілкування громадян з органами влади. Завдяки ухваленню Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян», який набув чинності з 28.10.2015, збільшено канали комунікації між суспільством та владою. Крім традиційних звернень у письмовій формі, а також звернень громадян під час особистих прийомів керівництвом органів влади та проведення «прямих» телефонних ліній тепер до засобів спілкування долучено електронну пошту та прийом усних звернень за допомогою телефонного зв’язку.
За повідомленням відділу по роботі із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, відповідно до вимог оновленого Закону почала функціонувати електронна пошта для відправлення звернень громадян в електронній формі gromada@zoda.gov.ua. Прийняття усних звернень, адресованих облдержадміністрації, здійснюється телефоном через обласний контактний центр за номером 0 (800) 503 508. За два місяці їх роботи отримано 37 електронних звернень та 1376 звернень, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію облдержадміністрації.
Загалом за 2015 рік до облдержадміністрації звернулося 17681 громадянин (у 2014 році – 16504). Як свідчить аналіз звернень, найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту, які посіли першість у структурі тематики питань. Друге місце за актуальністю посідають питання житлової політики. Третє місце припадає на питання комунального господарства. Традиційно актуальними є питання охорони здоров’я, аграрної політики і земельних відносин.
Крім цього, від вищих органів державної влади України, до яких звернулися жителі області, на розгляд облдержадміністрації надійшло 887 звернень, зокрема: з Адміністрації Президента України - 509 звернень, Кабінету Міністрів України - 209, міністерств і відомств – 90, Верховної Ради України – 79.
Варто зазначити, що у звітному періоді облдержадміністрацією забезпечено розгляд 19590 звернень, які надійшли від Урядового контактного центру, що у порівнянні з 2014 роком більше на 87,7 %. Як пояснив начальник відділу Денис Кас’яненко, головною причиною такого серйозного зростання стали питання щодо оформлення субсидій та скарги на роботу «Запоріжгазу».
Керівництвом облдержадміністрації за січень – грудень 2015 року проведено 71 особистий прийом (у т.ч. 25 – за місцем проживання громадян), на яких зареєстровано 281 звернення.
Також проведено вісім прямих «гарячих» телефонних ліній громадян з керівництвом облдержадміністрації, на які зателефонували 73 громадянина.
Таким чином, з усіх джерел комунікацій облдержадміністрацією отримано та опрацьовано всього 23736 звернень.
Найбільше звернень традиційно надходить від найменш соціально захищених категорій громадян: багатодітних сімей, осіб похилого віку, громадян, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність (52,8 % від загальної кількості).
Управляння у справах преси та інформації