Начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, заступник керівника апарату Денис Кас'яненко на черговому брифінгу у прес-центрі ОДА розповів про заходи, які застосовуються для вирішення нагальних проблем жителів області.
Зокрема, йшлося про те, що кожне звернення, яке надходить на адресу ОДА поштою, або передається громадянами на особистому прийомі, згідно його тематики уважно розглядається заступниками губернатора відповідно до їх повноважень та компетенції.
– Голова ОДА Євген Червоненко, згідно Закону про прийом громадян, персонально відповідає за рівень організації цієї роботи, - пояснив Денис Кас'яненко. - Тому жодне із звернень не залишається поза увагою.
Цього року до ОДА надійшло близько 5 тисяч звернень, що на 37% менше, ніж у 2005 ріці. Такий феномен обумовлений відсутністю виборчої кампанії у цей період. Оскільки, як зазначають експерти, саме передвиборчі перегони сприяють зростанню кількості звернень від громадян на адреси органів влади.
Основними проблемами, з якими жителі регіону звертаються до органів виконавчої влади, залишаються, як і торік, питання житлово-комунального господарства (29%), соціального захисту (17%), охорони здоров'я (8,5%), сільського господарства та землекористування (7,5%), забезпечення законності і правопорядку (7%).
Разом з тим, Денис Кас'яненко зауважив, що близько 60% звернень від громадян, які надходять до органів виконавчої влади різних рівнів, а також до Секретаріату Президента, не належать до їх компетенції. Мова про питання, що стосуються роботи органів суду, прокуратури, міліції.
- Для того, щоб питання мали позитивне вирішення, варто їх адресувати інстанціям саме їх компетенцією, - порадив начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
Звернення до ОДА можна направити поштою за адресою: 69107, м. Запоріжжя,164, Запорізька обласна державна адміністрація.
На особистий прийом громадян до заступників голови ОДА можна записатися за телефоном: 390-532, 390-353.
Прес-служба облдержадміністрації