Такий висновок зробили в обласному контактному центрі, який працює при облдержадміністрації, за підсумками аналізу звернень, які надійшли в травні. Загалом за місяць від жителів області надійшло 188 звернень. Вони стосувалися різних сфер життєдіяльності, але традиційно велика питома вага припадає на незадовільну роботу підприємств житлового, комунального та дорожнього господарства (36%). Значна частина з них стосувалася скарг на збої у роботі системи холодного та гарячого водопостачання.
Продовжують хвилювати запоріжців санітарний стан, благоустрій населених пунктів та прибудинкових територій. У зв’язку з підвищенням тарифів та оформленням субсидій звернулися 15 громадян, стільки ж - з питань соціального захисту, в основному з проханням про надання матеріальної та гуманітарної допомоги.
Як пояснив директор контактного центру Олександр Вєрозубов, все ж таки більша частина звернень має характер прохань про надання довідкової інформації, роз’яснень чи консультацій. Таких за місяць надійшло 73 звернення.
Обласний контактний центр продовжує роботу та приймає звернення жителів області за єдиним телефонним номером: 0 – 800 – 503 – 508.
Управління у справах преси та інформації