Нараду, на яку були запрошені представники управлінь облдержадміністрації та арбітражні керуючі, провів заступник голови облдержадміністрації Геннадій Фукс. На ній розглядалися проблеми, пов'язані з правильним проведенням процедур банкрутства підприємств. Крім того, було проаналізовано роботу Запорізького обласного відділу з питань банкрутства.
Цей відділ було створено у листопаді 2005 року у відповідності до наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України.
Одними з основних завдань відділу є:
- забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
- виявлення ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства зазначених підприємств;
- аналіз стану додержання законодавства з питань банкрутства;
- здійснення систематичного контролю за діяльністю арбітражних керуючих.
За даними обласного відділу на сьогоднішній день господарським судом Запорізької області здійснюється провадження у справах про банкрутство понад 600 підприємств.
В регіоні мають ліцензії більше 100 арбітражних керуючих, їх чисельність постійно збільшується.
Однак не завжди професійний рівень арбітражного керуючого відповідає бажаному. В серпні поточного року анульовано 2 ліцензії, матеріали стосовно ще трьох арбітражних керуючих розглядаються відповідними органами.
Обласний відділ з питань банкрутства провів 20 планових та 6 позапланових перевірок, за результатами яких виявлено 48 порушень чинного законодавства з боку 10 арбітражних керуючих.
Присутні обговорили проблеми збереження архівів збанкрутілих підприємств та інші актуальні питання. Було прийнято рішення створити робочу групу для доопрацювання та внесення у відповідні державні органи пропозицій щодо змін до законодавства.
Прес-служба облдержадміністрації