Про це повідомили в Департаменті соціального захисту населення облдержадміністрації. Такі офіси, утворені у всіх структурних підрозділах соціальної сфери, цілком виправдали сподівання щодо спрощення умов залучення населення до чинних соціальних програм.
- Робота мобільних офісів організована на підприємствах, в організаціях, гуртожитках, учбових закладах, віддалених селах. Місце їх розташування узгоджується з територіальними органами влади з метою створення максимально зручних умов для населення. Користуючись послугами офісів, громадяни мають можливість отримати допомогу, консультацію і пораду спеціалістів міських і районних управлінь соціального захисту населення, управлінь Пенсійного фонду, центрів зайнятості, - зазначив директор Департаменту Ігор Мещан.
Серед найактуальніших питань, з якими за роз’ясненнями звертаються жителі області, – це призначення житлових субсидій. Людей цікавлять правила заповнення бланків заяв, декларацій, прийому документів тощо.
Наразі вже здійснено 112 виїздів мобільних соціальних офісів і прийнято близько 1300 громадян.
Разом із мобільними офісами традиційно важливу місію допомоги особливо вразливим верствам населення в оформленні субсидій виконують територіальні центри соціального обслуговування та центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. На сьогодні, з огляду на велику кількість бажаючих оформити житлову субсидію, соцпрацівники працюють у досить напруженому режимі. До роботи залучаються фахівці з інших структур.
Наразі за призначенням житлової субсидії до органів соцзахисту звернулися понад 21 тис. громадян.
Управління у справах преси та інформації