Члени обласної робочої групи з розгляду проблемних питань у діяльності ПАТ «Запоріжгаз», пов’язаних із наданням послуг споживачам, провели зустріч з жителями Запоріжжя з питань, які стосуються газозабезпечення.
Начальник управління енергетики та енергозбереження Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Світлана Мулл поінформувала про те, що протягом трьох місяців 2015 року до облдержадміністрації надійшло 90 скарг на діяльність ПАТ «Запоріжгаз». Громадяни незадоволені якістю обслуговування, несанкціонованими відключеннями будинків від газопостачання при проведенні планових перевірок газового обладнання, грубою поведінкою працівників підприємства.
Представник ПАТ «Запоріжгаз» на висунуті обвинувачення відповів, що не виключає випадків некоректної поведінки з боку працівників свого підприємства та зобов’язався провести з ними відповідну роботу.
Крім цього, громадянам повідомили про те, що в ПАТ «Запоріжгаз» працює контакт-центр за номером (061) 280-81-04, за яким можна дізнатися про графік проведення планово-технічного обстеження внутрішньобудинкових систем газопостачання, передати показники лічильників тощо.
За підсумками зустрічі вирішено запросити на чергове засідання робочої групи абонентську службу ПАТ «Запоріжгаз» та представника КП «Основаніє». Крім того, на сайтах ПАТ «Запоріжгаз» та облдержадміністрації заплановано розміщення програми безкоштовного встановлення лічильників природного газу.
Робоча група продовжує моніторинг діяльності ПАТ «Запоріжгаз» з метою створення сприятливих і комфортних умов надання послуг з газопостачання населенню області.
Управління у справах преси та інформації