Враховуючи факт, що, з початку 2005 року, значно збільшилася кількість звернень громадян до Президента України (якщо за 2004 рік було зареєстровано понад 103 тисячи звернень, то лише за І півріччя 2005 року їх було понад 97 тисяч, а в цілому за минулий рік – понад 213 тисяч), і було вирішено створити Регіональну приймальню глави держави.
Головними завданнями приймальні – є здійснення прийому громадян, які звертаються до Президента України та Секретаріату Президента, надання у межах компетенції консультацій та рекомендацій з порушених питань, проведення роз'яснювальної роботи щодо практичної реалізації громадянами конституційного права на письмові або особисті звернення до органів державної влади і органів місцевого самоврядування, та їх посадових осіб.
Важливим елементом роботи є контроль за виконанням органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування звернень громадян, а також підготовка аналітичних даних до Секретаріату Президента України з метою вжиття відповідних заходів та упередження формального підходу з боку керівників різного рівня у вирішенні питань, з якими звертаються громадяни.
Аналізуючи звернення запоріжців, які надійшли протягом зазначеного періоду, можна виділити основну тематику питань. А саме: питання забезпечення законності та охорони правопорядку, житлові питання та соціального захисту населення.
Із загальної кількості громадян, які звернулися до приймальні - 212 осіб або 8,9% - це інваліди, учасники війни та бойових дій, ветерани праці та інші пенсіонери.
Нині до приймальні в основному звертаються жителі Запоріжжя. Щоб цим правом могли скористатися і мешканці найвіддаленіших населених пунктів, планується проводити виїзні прийоми громадян у всіх районах області за окремим графіком. А поки що нагадуємо телефон Регіональної приймальні Президента України у Запорізькій області – 13- 50-61.
Прес-служба облдержадміністрації