Учасники засідання колегії Контрольно-ревізійного управління в Запорізькій області, в якій взяв участь заступник голови Головного КРУ України Дмитро Олійник, обговорили результати роботи цього державного органу у першому півріччі поточного року та зосередились на визначенні пріоритетних напрямків роботи у наступний період.
Зокрема, йшлося про здійснення широкого контролю за діяльністю підприємств державної та комунальної власності, активну участь запорізьких контролерів-ревізорів у реалізації пілотного проекту з аудиту фінансово-господарської діяльності бюджетних установ, активізацію роботи з контролю за виконанням місцевих бюджетів. Доповідачі зазначали, що працівники КРУ оптимізували ефективність своєї роботи, зменшивши при цьому кількість повторних виходів на об’єкти контролю. Так, якщо за аналогічний період попереднього року зафіксовано 39 повторних виходів, то цьогорік – лише два. За рахунок цього вдалося значно збільшити кількість зустрічних перевірок – з 99 до 229 у відповідні періоди минулого і поточного років. Разом з тим, значно зросла ефективність КРУ щодо забезпечення відшкодування фінансових втрат порушниками законодавства.
Втім, учасники засідання звернули увагу і на недоліки в роботі – недостатньо ефективну організацію ревізій бюджетів міст і районів, які проводять спільно з іншими контролюючими органами. Йшлося про розрізненість дій, що не сприяє наповненню прибуткової частини місцевих бюджетів і заважає роботі як керівників підзвітних районів, так і окремих бюджетних установ. До того ж, відзначали доповідачі, незадовільні темпи проведення ревізій (протягом першого півріччя вони проведені тільки у Запорізькому і Токмацькому районах та розпочато ревізування виконання бюджету в Гуляйпольському) не відповідають вимогам сьогодення.
Підводячи риску, заступник голови Головного КРУ України Дмитро Олійник зорієнтував запорізьких аудиторів на виконання головних завдань служби. Він зазначив, що якісний державний аудит має сприяти подальшому ефективному розвитку підприємств державної та комунальної форм власності, зокрема, і територій в цілому.
Прес-служба облдержадміністрації