Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Соцпрацівники закликають жителів області вчасно оформлювати компенсації на послуги ЖКГ

6 жовтня 2014 - 09:45

Соцпрацівники закликають жителів області вчасно оформлювати компенсації на послуги ЖКГ

В області триває процес надання компенсацій додаткових витрат на оплату послуг ЖКГ. На сьогодні, як повідомила начальник управління соціальних гарантій та державної соціальної допомоги Департаменту соцзахисту облдержадміністрації Катерина Кривошей, до територіальних органів соцзахисту населення за консультаціями звернулися понад 4,5 тис. громадян, за призначенням звернулися 326 сімей, 224 родинам пільги вже призначені на суму 72,8 тис. грн.

- Цей показник свідчить про те, що люди ще не поспішають оформлювати пільги. Справжній ажіотаж розпочнеться з початком опалювального сезону, коли  в платіжках суми до сплати відчутно збільшаться. Тому дуже важливо, щоб усі бажаючі отримати компенсацію зверталися до відповідних структур вчасно. Наразі ми тільки готуємося до справжнього напливу охочих, - зазначила посадовець.

Право на отримання компенсації мають не тільки малозабезпечені, але й ті сім’ї, в яких середньомісячний сукупний дохід за попередні шість місяців нижчий за прожитковий мінімум, що визначатиметься в залежності від складу сім’ї.

З 1 січня 2014 року встановлено такі прожиткові мінімуми: для дітей віком до шести років - 1032 грн., для дітей віком від шести до 18 років - 1286 грн., для працездатних осіб - 1218 грн., для осіб, які втратили працездатність, - 949 гривень.

За попередніми розрахунками новий вид соціальної допомоги можуть отримати понад 130 тис. жителів області (20% від їх загальної кількості). Призначатиметься вона з місяця написання заяви до завершення опалювального періоду 2014-2015 років.

Серед населення області  постійно проводиться інформаційно – роз’яснювальна робота щодо порядку надання допомоги: працюють  телефонні «гарячі лінії», інформацію можна отримати по скайпу,  організовуються зустрічі з громадянами за місцем проживання, виготовляються  інформаційні матеріали тощо.

Територіальними управліннями соціального захисту населення забезпечено щоденний прийом громадян, які можуть звернутися за наданням компенсації та субсидії в зручний для себе час.

Телефон  «гарячої» лінії Департаменту соцзахисту населення ОДА - 764 13 62. 

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1059-го дня війн

«Діалог влади та бізнесу»: крафтові виробники Запоріжжя розраховують на підтримку

Для покращення централізованого водопостачання: триває капремонт магістрального водогону в Кушугумській громаді

Військовослужбовці мають право на безоплатне зуболікування й зубопротезування: як отримати послугу, роз’яснила НСЗУ

Як виправити показання споживання електроенергії: пояснила речниця ПАТ «Запоріжжяобленерго»

Робоча група «Прозорість і підзвітність»: закупівлі пального мають відбуватися прозоро

Координаційна рада з питань утвердження національної та громадянської ідентичності при ЗОДА: плани й цілі на 2025 рік

«Національний кешбек»: українці накопичили 1 мільярд гривень за час дії програми

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 17.01.2025

Впродовж доби окупанти завдали 515 ударів по 8 населених пунктах Запорізької області.

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1058-го дня війн

Наслідки масованих обстрілів Запоріжжя: як допомагають пораненим та людям, що втратили житло