Особисті прийоми громадян і спілкування телефоном, письмові звернення і електронні листи – весь сучасний арсенал комунікацій обласна влада використовує, щоб почути проблеми громадян і надати допомогу в їх розв’язанні. Так, за перше півріччя поточного року керівництвом облдержадміністрації проведено 79 прийомів громадян, у тому числі 34 - за місцем їх проживання, сім прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку з громадянами, на які зателефонували 77 жителів регіону.
Про це повідомила заступник начальника відділу роботи зі зверненнями громадян ОДА Ольга Савенкова.
- Загалом кількість звернень на адресу облдержадміністрації за перше півріччя зменшилася в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року на 22,6 %. Усього надійшло 1778 звернень, з них 1510 – у письмовому вигляді, решту громадянами подано на особистих прийомах. З початку року до облдержадміністрації звернулися 8817 осіб, - повідомила посадовець.
За словами Ольги Савенкової, найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту та житлового забезпечення. Всього за пів року отримано 435 звернень цих категорій або 18 % від загальної кількості. Збільшився відсоток звернень, пов’язаних з охороною здоров’я, - 225 або 9,3 %. На третій сходинці - питання комунального господарства, які порушені в 221 зверненні (9,1 %).
Досить часто в своїх зверненнях громадяни порушують питання, які стосуються сфери аграрної політики та земельних відносин, транспортного забезпечення, надання пільг найменш соціально захищеним категоріям громадян: багатодітним сім’ям, особам похилого віку, громадянам, які значною мірою втратили здоров’я та працездатність тощо.
Для підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення прав і свобод людини, повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування при управліннях юстиції працюють громадські приймальні з надання безкоштовних правових консультацій малозабезпеченим верствам населення. З прочатку цього року за правовою допомогою звернулися 5660 осіб.
Окрім цього, в першому півріччі облдержадміністрацією розглянуто 3705 звернень, що надійшли електронною поштою від ДУ «Урядовий контактний центр», що майже на 30 % більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Всі звернення, що надходять до облдержадміністрації, уважно розглядаються та оперативно опрацьовуються, викладені в них факти ретельно перевіряються. На контролі в ОДА протягом звітного періоду перебувало 1158 звернень, що становить 65,1 % від їх загальної кількості. Позитивно вирішено 156 питань (13,5 %), на 1002 звернення надано роз’яснення.
Управління у справах преси та інформації