Відповідно до вимог часу в області системно здійснюється інформатизація освіти, у тому числі й дошкільної ланки.
Як повідомив директор Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Микола Ярмощук, запорізькими освітянами розроблено портал. У його структурі працює автоматизована система єдиного інформаційного освітнього простору з електронною базою даних, яка з минулого року включає і дані про вихованців та працівників дошкільних навчальних закладів.
У рамках обласного освітнього простору створено умови, які забезпечують вільний доступ педагогів та вихователів до телекомунікаційних послуг для реалізації дистанційного навчання, пошуку в Інтернет-просторі необхідної наукової інформації, передового досвіду викладання тощо.
Вже кілька років на території регіону працює освітній вікі-сайт, який використовується як платформа для проведення он-лайн конкурсів та Інтернет-проектів. Користувачами сайту виступають як самі педагоги, так і їхні учні.
Також ряд запорізьких шкіл стали учасниками педагогічного експерименту, ініційованого Національною академією педагогічних наук України з упровадження медіаосвіти в загальноосвітні навчальні заклади.
Серед яскравих проектів, які реалізуються запорізькими освітянами, - міжнародний медіафестиваль та клуб «Медіа - бебі».
Крім того, в навчальних закладах регіону діють вітчизняні та міжнародні проекти, зокрема, «Навчання для майбутнього», «Шлях до успіху», «Один учень - один комп'ютер», «Партнерство в освіті», «Он-Ляндія. Безпечна Веб - країна», «Цифрові технології», «Вчителі в он-лайні» тощо.
Як свідчить практика, застосування інформаційно-комп’ютерних технологій допомагає педагогу ефективно ввести ігрові ситуації в навчально-виховний процес, наситити його цікавими моментами й необхідними знаннями. Використання інтерактивних комп'ютерних ігор та ігрових моментів робить процес навчання цікавим, створює у дітей бадьорий робочий настрій, а також полегшує подолання труднощів у засвоєнні навчального матеріалу.
Інтеграція медійної та інформаційної грамотності згідно з рекомендаціями Організації Об'єднаних Націй - нагальна необхідність при реалізації освітньої політики, оскільки діти починають пізнавати цей світ значною мірою через медіа-контент. Це підтверджують і дослідження ЮНЕСКО. За даними цієї організації 93% сучасних дітей від 3 до 5 років дивляться телевізор 28 годин на тиждень, тобто, близько 4 годин на день, що набагато перевищує кількість часу спілкування з батьками.
Управління у справах преси та інформації