Під керівництвом директора Департаменту культури, туризму, національностей та релігій облдержадміністрації (стажування) Владислава Мороко відбулась нарада з питань створення туристичного бренду Запорізького краю. В обговоренні питання взяли участь представники туристичних фірм та рекламних агентств, які брали участь в обласному туристичному форумі та виявили бажання долучитися до розробки бренду області.
- Одні з найважливіших складових у роботі з просування та популяризації туристичного бренду - розробка логотипу та слогану, який асоціюватиметься із Запорізьким краєм, - зазначив Владислав Мороко та запропонував зосередитись саме на цих питаннях.
Учасники обговорили перспективи взаємовигідної співпраці, технічні вимоги до презентаційних матеріалів, які будуть поширюватись в Інтернет-просторі.
Також присутні одностайно підтримали пропозицію провести конкурс на визначення логотипу та слогану для бренду регіону. У такий спосіб до цієї роботи буде залучена більша кількість бажаючих, а відповідно й вибір пропозицій буде ширшим.
У ході наради була обговорена умовна стратегія просування бренду - хто готуватиме презентаційні матеріали та банери, де їх розміщувати, які ресурси можуть бути задіяні для цього тощо.
Управління у справах преси та інформації