Денис Кас'яненко продемонстрував присутнім динаміку надходження звернень громадян за останні роки, починаючи з 2003, та за І квартал 2006 року. Так, наприклад, у березні 2003 року до облдержадміністрації надійшло 454 звернення, в 2004 – 559, в 2005 – 918, в березні ж 2006 року – 698 звернень (схема №1 динаміки звернень подана в прикріпленому файлі).
Заступник керівника апарату облдержадміністрації акцентував увагу журналістів на тенденцію зменшення частки повторних в загальній кількості звернень громадян, порівняно з минулими роками. В березні 2006 року, їх частка становила лише 1,15%, що є найменшим показником за останні роки (схема №2 див. у прикріпленому файлі). Денис Кас'яненко наголосив, що цьому сприяв серйозний аналіз з боку обласної виконавчої влади причин повторних звернень та, відповідно, їх усунення.
Аналіз структури звернень громадян до облдержадміністрації за галузевими ознаками, показав, що лідерами серед питань, які непокоять жителів області, є:
- питання соціального захисту населення – 17,73%,
- питання житлового господарства – 17,18%,
- питання комунального та дорожнього господарств, благоустрою – 10,47% тощо.
Прес-служба облдержадміністрації