Робочий день голови облдержадміністрації Олександра Пеклушенка розпочався з будівельного майданчика мостових переходів. Піднявшись на висоту, очільник області взяв участь в унікальній операції з насування металевої конструкції довжиною 72 метри над руслом Старого Дніпра.
За словами будівельників, які з учорашнього дня виконують цю філігранну операцію, такі події в будівельному житті України відбуваються один раз на 20 років.
Цей міст - найскладніша споруда в історії України, підкреслюють проектувальники, зауважуючи, що за такими критеріями як масштабність об'єкта, складність геології, під'їздів та самої конструкції запорізькому мосту через Старий Дніпро немає рівних. Олександр Пеклушенко додав до цього ще й дивовижну красу та витончену архітектуру мостового переходу.
Взявши до рук пульт управління домкрата, яким зі швидкістю три метри на годину насувається майже тритонна конструкція, Олександр Пеклушенко зауважив, що управляти ним легше, ніж усією Запорізькою областю.
- Мене переповнює почуття гордості за наш український потенціал. У цьому сюжеті сконцентрувалося все: розум та інтелект учених, сила і міць потенціалу інженерів і, звичайно ж, професіоналізм наших робітників, – сказав глава області і підтвердив слова генерального підрядника Михайла Бехера про те, що міст через Старий Дніпро в Запоріжжі - унікальний і неповторний у своєму технічному рішенні, в складності будівництва.
За словами заступника начальника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олександра Шандиби, насування металоконструкції на споруді №4 проходить у штатному режимі – без труднощів та надзвичайних ситуацій. Плануючи завершити операцію до суботи, будівельники перейдуть до наступного етапу – монтажу інших конструкцій 340-метрого мостового переходу. Повністю перекрити Старий Дніпро будівельники планують до червня. До речі, роботи виконують виключно українські проектні інститути та будівельні організації. Олександр Шандиба запевнив, що металевими конструкціями для цієї споруди будівельники забезпечені на 100%. Після накриття (комплекс 3, 4, і 5-ї споруд планують завершити до кінця 2014 року) мостобудівники облаштують гідроізоляцію, асфальтобетонне покриття та огорожу.
- Якщо все буде гаразд, до кінця року пустимо рух, - зауважив заступник начальника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області.
При цьому Олександр Пеклушенко підкреслив важливість пошуку фінансового ресурсу в умовах політичної кризи в країні.
- Запорізькі мостові переходи - це об'єкт № 1, який знаходиться на контролі Президента. Під час учорашньої телефонної розмови я в черговий раз інформував Главу держави про хід будівництва запорізьких мостів. Він запевнив, що гроші на мости будуть виділені. Головне - не знижувати темпи будівельних робіт, - сказав голова облдержадміністрації.
Управління у справах преси та інформації