На сьогодні на будівництві нового мостового переходу через Дніпро - роботи ведуться на 5 опорах. Темпи будівництва можна було б значно прискорити, але процес постійно стримують фінансові проблеми. Приміром, за минулий рік тут недоотримали близько 90 мільйонів. Подібна проблема недофінансуванням мала місце й в останні два місяці. Адже панує думка, що запорізькі мостові переходи через Дніпро – це винятково місцева турбота. Отже й кошти на це мають виділятися з місцевих джерел.
Крім питань, що стосуються новобудови, йшлося також і про нинішній аварійний стан Дніпрогесу та мосту Преображенського. Обговорюючи ці проблеми з міським головою Запоріжжя Євгеном Карташовим та фахівцями, які задіяні на будівництві, Євген Червоненко дійшов висновку, - як він сам сказав, - що актуальними для обласного центру можна вважати три проблеми - екологічну, медичну і, третю, - транспортну.
«Вважаю, - зазначив губернатор, - що Запоріжжю загрожує техногенна проблема. В масштабах країни. І це без перебільшення сказано. Про проблеми Дніпрогесу я чую з 2000 року, коли ще працював у Держрезерві. Тоді допоміг вибити гроші на його реконструкцію. На сьогодні першочергове завдання – нормалізувати процес фінансування на ремонт Дніпрогесу та будівництво нового мосту через Дніпро. Також треба терміново провести експертизу мосту Преображенського, тому що питання стосується перш за все безпеки людей. А крім того, - підкреслив губернатор, - порушувати питання про спорудження ще одного нового мосту. Бо якщо ми в Запоріжжі не вирішимо проблему транспортного коридору та інфраструктури, то це завдасть невиправданого удару по всій економіці України».
Прес-служба облдержадміністрації