Перша черга мостових переходів через р.Дніпро у м.Запоріжжя буде відкрита вже наприкінці наступного року. В цьому запевнив голова облдержадміністрації Олександр Пеклушенко під час апаратної наради з питань життєдіяльності регіону. Також керівник області наголосив, що це питання тримає на контролі особисто Президент України Віктор Янукович.
- За ініціативи Президента України Віктора Януковича та відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України сума фінансування будівництва автотранспортної магістралі через р.Дніпро на 2013 рік збільшена до 1 млрд. грн. Главою держави поставлено завдання введення в експлуатацію першої черги автомагістралі наприкінці наступного 2014 року, - повідомив начальник Служби автомобільних доріг України в Запорізькій області Сергій Ткаченко.
Також керівник служби окреслив проблемні питання будівництва запорізьких мостів. Серед них головне – неритмічне фінансування об’єкту.
За словами Сергія Ткаченка, з початку року на будівництво мостових переходів було отримано 430 млн. грн., і завдяки кропіткій та напруженій роботі облдержадміністрації спільно з Укравтодором 13 листопада було отримано черговий транш в розмірі 130 млн. грн. На сьогодні об’єкт вже профінансовано на 560 млн. грн.
- Цей транш дозволить нам значно активізувати роботу на будівництві автомагістралі. Ми зможемо збільшити кількість активно працюючих підрядних організацій, збільшити кількість працюючих людей. Буде активізовано роботи на спорудах №4, 9, 10 та на пілоні, - повідомив Сергій Ткаченко.
Також посадовець порушив питання щодо ситуації, яка не вирішувалась протягом двох років – монтаж металевих балок прогонових будов вантового мосту довжиною 660 м. До останнього часу не було вирішено питання щодо завершення будівництва несамохідного плавкрану вантажопідйомністю 1200 тонн.
- Завдяки великій роботі, проведеній облдержадміністрацією та Укравтодором, було знайдено інвестора, який за власні кошти виконає роботи з завершення будівництва крану, завдяки якому наступного року буде змонтовано прогонові будови вантового мосту. Головне, що при використанні цього крану буде здійснено безпечний монтаж прогонових будов. Якщо ж проводити монтаж запропонованим нам раніше краном «Захарій», вантажопідйомність якого 680 тонн, монтаж секцій довелося б здійснювати в два прийоми, а в зв’язку з цим – відділяти тротуарну секцію, що б негативно вплинуло на безпеку монтажних робіт, - підкреслив Сергій Ткаченко.
На сьогодні основні будівельно-монтажні роботи на будівництві запорізьких мостів розподілено між дев’ятьма підрядними підприємствами.
- Коли деякі люди починають розповідати, що мостові переходи будуть будуватися ще багато років, я повторюю слова Президента Віктора Януковича: першу чергу буде введено в експлуатацію наприкінці 2014 року. Я знаю ціну слів Президента, і в мене немає жодних сумнівів, що ми відкриємо першу чергу наступного року. Коли ми спілкувалися з Віктором Федоровичем минулого тижня, я в черговий раз переконався, що він добре знає всі проблеми Запорізької області й тримає ситуацію під контролем, - зазначив Олександр Пеклушенко.
Управління у справах преси та інформації