Голова облдержадміністрації Олександр Пеклушенко та його заступники приділяють особливу увагу спілкуванню з громадянами, вивченню їх проблем та наданню адресної допомоги. За дев’ять місяців поточного року керівництвом області проведено 190 особистих прийомів громадян, з них 90 – виїзні прийоми.
Про це повідомив начальник відділу роботи із зверненнями громадян ОДА Денис Кас’яненко.
- З початку поточного року в облдержадміністрації проведено 17 прямих «гарячих» телефонних ліній зв’язку громадян з керівництвом облдержадміністрації, на які зателефонувало близько двохсот жителів області, - повідомив посадовець.
До облдержадміністрації надійшло 3669 звернень громадян, з них 2913 – у письмовій формі, ще 756 подано громадянами на особистих прийомах. Повторні звернення становлять 0,6% від загальної кількості, колективні – 11,1%, що дорівнює показникам повторних та колективних звернень за дев’ять місяців 2012 року. Загалом за І-ІІІ квартали поточного року до ОДА звернулося 16 674 громадянина. У зверненнях було порушено 4800 питань різної тематики.
- Більшість звернень громадян стосуються питання соціального захисту. Всього за 9 місяців 2013 року отримано 970 звернень цієї категорії, або 20,2% від загальної кількості звернень. Друге місце за актуальністю, як і минулого, посідають питання житлової політики – отримано 791 питання, або 16,5% від загальної кількості Третє місце припадає на питання, що пов’язані з охороною здоров’я, їхня кількість становить 548 од. або 11,4 % від загальної кількості. На четвертому місці знаходяться питання комунального господарства - 461 питання, на п’ятому - питання аграрної політики і земельних відносин - 371 од., - зазначив Денис Кас’яненко.
За словами посадовця, також дуже часто у зверненнях громадян порушуються питання в сфері транспорту та зв’язку, а саме: відмови у безоплатному перевезені пасажирів пільгових категорій та грубу поведінку водіїв, поліпшення транспортного сполучення, нарахуванням боргу за послуги телефонного зв’язку та Інтернету, поліпшення якості останніх.
Окрім цього, в січні-вересні 2013 року облдержадміністрацією забезпечено розгляд 4099 звернень, які надійшли електронною поштою від ДУ «Урядовий контактний центр». У порівнянні з аналогічним періодом кількість звернень збільшилась на 25,5 %.
Половина звернень надійшла від найменш соціально захищених категорій громадян: членів багатодітних сімей, осіб похилого віку, громадян, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність, їх кількість становить 1833 одиниці.
Всі звернення, що надходять до облдержадміністрації, уважно розглядаються, викладені в них факти ретельно перевіряються. На контролі в ОДА в січні-вересні 2013 року перебувало 2683 звернення, що становить 73,1% від загальної кількості. Позитивно вирішені питання, що порушувалися у 462 зверненнях (17,2%), які розглядалися у звітному періоді 2013 року, на 2221 звернення надані роз’яснення (82,8%).
Управління у справах преси та інформації