У рамках підготовки до відзначення 75-річчя Запорізької області в облдержадміністрації відбулося засідання «круглого столу» з обговорення концепції бренду нашого регіону, в якому взяв участь голова обласної ради Віктор Межейко.
- Запорізький край має великі амбіції, які підкріплені великою історією та потужним потенціалом. Власні бренди вже мають інші області, наші сусіди, розробка бренду Донецького регіону – в процесі. Ми маємо йти в ногу з часом, тому вкрай важливим є правильне позиціонування Запорізького краю. Бренд буде стояти поряд з гербом та прапором області, і буде створювати імідж області не тільки в Україні, а й у всьому світі, - зазначив Віктор Межейко.
Начальник управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю облдержадміністрації Володимир Головешко, який був і модератором заходу, зазначив, що брендинг території - це система дій з активного просування її інтересів та «продажу цільовій аудиторії».
- Завдяки правильному брендингу можна залучати додаткові інвестиції, сприяти створенню нових робочих місць, соціальному розвитку та підвищенню туристичної привабливості регіону. Ми, перш за все, маємо позиціонувати Запорізьку область як екологічно безпечний для проживання регіон, як історико-культурний та курортно-туристичний центр національного та міжнародного значення, а також, що вкрай важливо, як інвестиційно привабливу територію з високотехнологічними індустріальним та аграрним комплексми, - зазначив Володимир Головешко.
Учасники засідання «круглого столу» обговорили унікальність Запорізької області, можливі варіанти слогану та логотипу, визначили основні елементи, які відрізняють Запорізький край з поміж інших територій, проаналізували можливі стратегії іміджевого позиціонування нашої області – історико-культурну, туристично-рекреаційну або промислово-інноваційну.
Зі своїми пропозиціями виступили директор обласного краєзнавчого музею Георгій Шаповалов, голова ради Запорізької обласної федерації роботодавців Петро Ванат, президент Запорізької торгово-промислової палати Володимир Шамілов, голова Громадської ради при облдержадміністрації Олександр Бабич та інші.
За результатами засідання «круглого столу» вирішено створити робочу групу, яка до 1 жовтня має узагальнити всі пропозиції щодо концепції бренду Запорізької області, а також сформулювати технічне завдання для групи дизайнерів.
Управління у справах преси та інформації