Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Розпочато підготовку до розробки бренду Запорізької області

19 вересня 2013 - 16:39

У рамках підготовки до відзначення 75-річчя Запорізької області в облдержадміністрації відбулося засідання «круглого столу» з обговорення концепції бренду нашого регіону, в якому взяв участь голова обласної ради Віктор Межейко.

 - Запорізький край має великі амбіції, які підкріплені великою історією та потужним потенціалом. Власні бренди вже мають інші області, наші сусіди, розробка бренду Донецького регіону – в процесі. Ми маємо йти в ногу з часом, тому вкрай важливим є правильне позиціонування Запорізького краю. Бренд буде стояти поряд з гербом та прапором області, і буде створювати імідж області не тільки в Україні, а й у всьому світі, - зазначив Віктор Межейко.

Начальник управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю облдержадміністрації Володимир Головешко, який був і модератором заходу, зазначив, що брендинг території - це система дій з активного просування її інтересів та «продажу цільовій аудиторії».

- Завдяки правильному брендингу можна залучати додаткові інвестиції, сприяти створенню нових робочих місць, соціальному розвитку та підвищенню туристичної привабливості регіону. Ми, перш за все, маємо позиціонувати Запорізьку область як екологічно безпечний для проживання регіон, як історико-культурний та курортно-туристичний центр національного та міжнародного значення, а також, що вкрай важливо, як інвестиційно привабливу територію з високотехнологічними індустріальним та аграрним комплексми, - зазначив Володимир Головешко.

Учасники засідання «круглого столу» обговорили унікальність Запорізької області, можливі варіанти  слогану та логотипу, визначили основні елементи, які відрізняють Запорізький край з поміж інших територій, проаналізували можливі стратегії іміджевого позиціонування нашої області – історико-культурну, туристично-рекреаційну або промислово-інноваційну.

Зі своїми пропозиціями виступили директор обласного краєзнавчого музею Георгій Шаповалов, голова ради Запорізької обласної федерації роботодавців Петро Ванат, президент Запорізької торгово-промислової палати Володимир Шамілов, голова Громадської ради при облдержадміністрації Олександр Бабич та інші.

За результатами засідання «круглого столу»  вирішено створити робочу групу, яка до 1 жовтня має узагальнити всі пропозиції щодо концепції бренду Запорізької області, а також сформулювати технічне завдання для групи дизайнерів.

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1039-го дня війни

В Запоріжжі через несприятливі погодні умови може відчуватися неприємний запах

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 28.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 397 ударів по 12 населених пунктах Запорізької області.

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1038-го дня війни

Менеджмент та безпека освіти в пріоритеті – робоча поїздка Міністра освіти і науки в Запоріжжя

Ще одна «підземна» школа в Запоріжжі зустрічає учнів та вчителів

Покращать мобільність соціальних та медичних працівників: «Проліска» передала 50 електровелосипедів громадам Запорізької області

«Очікуємо, що найближчим часом ситуація покращиться й обмеження будуть пом’якшені», – речниця Запоріжжяобленерго про енергетичну ситуацію в регіоні

Поверх за поверхом: в Запоріжжі триває реконструкція одного з медзакладів

Отримати фінансову допомогу від держави при усиновленні дитини відтепер можна в Дії

«Зимова єПідтримка»: держава виплатить українцям ще 2 мільярди гривень