Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Юрій Пелих: «Кожний громадянин має відчувати, що влада працює для нього, а не він для неї»

6 серпня 2013 - 17:25

Юрій Пелих: «Кожний громадянин має відчувати, що влада працює для нього, а не він для неї»

Заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Юрій Пелих провів нараду щодо стану розгляду звернень громадян, зокрема тих, хто звернувся на гарячу лінію проекту «Діалог з країною», який тривав протягом десяти днів – з 12 по 22 лютого. За цей час на «гарячу лінію» надійшло понад 21 тис. дзвінків, з яких 234 звернення – від жителів Запорізької області.

- У зверненнях до Президента України жителі області здебільшого порушували питання щодо житлових проблем, соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин, охорони здоров’я. За кожним зверненням ухвалено конкретні рішення, для врегулювання порушених питань надана необхідна допомога або роз’яснення. Так, із загальної кількості звернень 35 вирішено по суті, ще на 199 звернень надані роз’яснення, - повідомила заступник начальника відділу роботи із зверненнями громадян ОДА Ольга Савенкова. 

У ході опрацювання звернень запоріжців було вирішено низку соціальних проблем і не лише суто особистих проблем громадян, які телефонували на «гарячу лінію».

Так, наприклад, громадянин С. Злиденний звернувся до Глави держави з проханням посприяти відкриттю громадського транспортного сполучення між містом Токмак та селом Очеретувате. Адже протягом кількох років жителі села не мали можливості потрапити до райцентру, оскільки керівництво району пояснювало відсутність транспортного сполучення низьким пасажиропотоком та неприбутковістю. Нині ж запроваджено офіційний маршрут «Токмак-Очеретувате», який обслуговує перевізник ПП «Гончаров».

У двох зверненнях запоріжців йшлося про необхідність забезпечення безкоштовного підвозу до шкіл дітей, які проживають у сільській місцевості. Проблеми з перевезенням школярів були у с. Заможне Токмацького району та одразу в кількох селах Приазовського району. У результаті опрацювання звернення питання вирішили у лічені дні.

Також запоріжці скаржились Президенту на занадто яскраве нічне освітлення в населених пунктах, відмову у призначенні житлової субсидії, відсутність вакцин в дитячій поліклініці, просили надати матеріальну допомогу. Всі ці питання було оперативно розв’язано.

- Опрацювання звернень, отриманих на «гарячу лінію» у рамках проекту «Діалог з країною», контролював особисто голова облдержадміністрації Олександр Пеклушенко. І результат цієї роботи має стати прикладом, як треба працювати з усіма зверненнями, які ми отримуємо кожного дня. Кожний громадянин, який звертається до обласної влади, має відчувати, що саме влада працює для нього, а не він для влади, - зазначив Юрій Пелих.

Також під час наради було розглянуто підсумки роботи ОДА зі зверненнями громадян за перше півріччя поточного року.

- В області ефективно використовуються різноманітні форми роботи зі зверненнями громадян, у тому числі – в онлайн-режимі. Працює електронна приймальня, до якої надходять листи та інформаційні запити від громадян та громадських організацій. Усім авторам звернень надається вичерпна інформаційна та консультативна допомога, - повідомила Ольга Савенкова.

За словами посадовця, за перше півріччя на адресу ОДА надійшло 2297 звернень, що на 4,5% менше, ніж за аналогічний період 2012 року. З них 1814 – письмові, ще 483 подані громадянами на особистих прийомах. Загалом протягом звітного періоду до облдержадміністрації звернулося 10 849 осіб.

Найбільш актуальні теми звернень – соціальний захист (22,2% звернень), житлова політика (16,2%), охорона здоров’я (12,8%), комунальне господарство (9,2%), аграрна політика та земельні відносини (8,2%) тощо.

- Питання охорони здоров’я знаходяться на особистому контролі голови облдержадміністрації Олександра Пеклушенка. За його дорученням в медичних закладах області створено «гарячі лінії» та «скриньки довіри» з метою отримання інформації від населення, проведення щотижневого аналізу та оперативного реагування на всі випадки, які потребують негайного вирішення. На сьогодні в області функціонують 212 таких «скриньок довіри» та 93 «гарячі лінії», за перше півріччя надійшло 1470 листів та 1215 дзвінків, проведено анкетування понад 13 тис. пацієнтів, - повідомила Ольга Савенкова.

Крім того, в першому півріччі 2013 року облдержадміністрацією розглянуто та опрацьовано 2873 звернення, що надійшли електронною поштою від ДУ «Урядовий контактний центр». 

- Нагадаю, головне завдання облдержадміністрації під час опрацювання звернень громадян – це конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Ми працюємо не заради статистики, а для людей, які дійсно потребують нашої допомоги, - підсумував Юрій Пелих.

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 887-го дня війни

Нова платформа «Пульс»: збір відгуків про державу від бізнесу

Отримати бронювання за годину тепер можливо в Дії

До уваги суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності!

Як уберегти себе від гепатиту: поради запорізьких епідеміологів

«Проблема звільнення наших хлопців з полону повинна бути на слуху», – сестра військовополоненого Оксана

Як замовити ліки з безкоштовною доставкою до відділень Укрпошти

Свідоме споживання електроенергії – нова норма для запоріжців

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 29.07.2024

Впродовж доби окупанти завдали 573 удари по 10 населених пунктах Запорізької області

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 28.07.2024

Впродовж доби окупанти завдали 386 ударів по 10 населених пунктах Запорізької області