Протягом першого півріччя поточного року до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Запорізькій області офіційно звернулися 519 запоріжців. Понад 68% скарг розглянуто на користь споживачів.
Згідно аналізу структури звернень у 53% з них громадяни порушують питання якості надання послуг, 37% стосується якості непродовольчих товарів, 10% - якості продовольчих товарів та сфери ресторанного бізнесу. За результатами розгляду порушених звернень за неякісні товари та послуги споживачам повернуто 210,5 тис. грн.
Крім того, за звітний період спеціалісти Інспекції провели 230 перевірок щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, з них 196 планових. При цьому на 193 підприємствах виявлено 2467 порушень норм законодавства.
Також увага була приділена якості товарів, які представлені на запорізьких прилавках. З обстеженого обсягу забраковано та знято з реалізації 26,6% продукції на суму 1,57 млн. грн. За порушення норм законодавства до адміністративної відповідальності притягнуто 188 осіб. Сума адміністративних штрафів склала 33,4 тис. грн. Крім того, до 139 суб’єктів вжито адміністративно-господарські санкції на суму 316,2 тис. грн.
Управління у справах преси та інформації