Заступник голови облдержадміністрації Петро Гончарук провів нараду з питань реформування системи надання адміністративних послуг у регіоні.
Як зазначив посадовець, на виконання завдань Президента України щодо створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу в області відкрито п’ять центрів надання адміністративних послуг у містах обласного значення – Запоріжжя, Бердянськ, Енергодар, Мелітополь та Токмак.
– Наше завдання – проаналізувати їх роботу і визначити, наскільки вона задовольняє потреби представників бізнесу та населення. Необхідно спрямувати спільні зусилля влади і бізнесу на усунення недоліків у роботі центрів та підвищення якості надання адміністративних послуг, – зазначив Петро Гончарук.
Через відсутність нормативних документів, які б регулювали перелік адміністративних послуг, а також єдиних державних стандартів та технологій надання послуг діяльність центрів на місцях сильно відрізняється. Наприклад, центри в Запоріжжі та Бердянську укомплектовані кадрами, мають добру матеріально-технічну базу і надають близько 60 та 82 види послуг відповідно. Водночас Мелітопольський центр реалізує лише 20 видів послуг, Токмацький – 14 видів послуг, а перед Енергодарським центром постала кадрова проблеми. Не всі центри мають свої сайти та користуються електронним документообігом.
Незважаючи на схвальні відгуки щодо роботи центрів у м. Запоріжжя та м. Бердянськ, не всі представники бізнесу задоволені кількістю послуг. Так, проблема надання послуг паспортного столу, Держкомзему, Державної реєстраційної служби тощо потребує вирішення на місцях.
– Бізнес і громада оцінюють владу за тими послугами, які можуть отримати від неї, – зазначив Петро Гончарук. – Тож на місцях слід створити робочі групи щодо надання адміністративних послуг, залучити до них активних представників бізнесу, які допоможуть спільно визначитись із необхідним переліком послуг та технологією їх надання.
Управління у справах преси та інформації