Роман Дригинич: « Обласна влада опікується турботами пересічних громадян».
18 жовтня 2005 - 10:29
Зокрема, він розповів, що голова облдержадміністрації та його заступники ведуть прийом громадян з особистих питань традиційно в громадській приймальні ОДА щотижня за встановленим графіком. Також керівниками ОДА проводяться і виїзні прийоми .Регулярно розглядаються і виносяться рішення по письмових зверненнях жителів області. Разом з тим відділ впроваджує і такі нові форми роботи, як проведення телефонних «гарячих ліній», «скринька довіри», невдовзі на веб-порталі ОДА запрацює і «електронна приймальня». Ця робота спрямована на забезпечення зворотного зв’язку місцевого органу виконавчої влади із населенням і має на меті вирішення наболілих проблем людей.
- Обласна влада опікується турботами пересічних громадян, - наголосив Роман Дригинич.- Ми робимо все для того, щоб проблеми, з якими до нас приходять жителі області, вирішувались на їх користь.
Він підкреслив, що довіра людей до органів виконавчої влади з приходом нової команди після виборів Президента різко підвищилась, про що свідчить аналіз кількості звернень( диви. графік у доданому файлі).
На жаль, за словами керівника апарату ОДА, вирішення питань більшості звернень
( близько 51%), які тим чи іншим способом надійшли на адресу облдержадміністрації, знаходиться поза межами її компетенції. Йдеться, в першу чергу, про такі справи, які розбираються лише у судовому порядку, або підпадають під компетенцію законодавчих органів влади.
Завершуючи зустріч із журналістами, Роман Дригинич навів кілька конкретних прикладів стосовно участі облдержадміністрації у вирішенні наболілих питань запоріжців та жителів області.
Прес- служба облдержадміністрації