Одним з ефективних способів донесення інформації до населення щодо проблем та збереження навколишнього природного середовища є проведення соціальних рекламних кампаній.
За ініціативи Громадської ради при Мінприроди України під патронатом Міністерства екології та природних ресурсів України запроваджено проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу з соціальної реклами природоохоронного спрямування «Новий погляд на проблеми довкілля» (далі - Конкурс).
Всеукраїнський конкурс соціальної реклами природоохоронного спрямування «Новий погляд на проблеми довкілля» проводиться з метою надання можливості талановитим творчим людям з активною громадянською позицією, небайдужим до проблем довкілля висловити своє ставлення до тієї чи іншої проблеми, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами природоохоронного спрямування.
Конкурс проводиться у чотирьох номінаціях:
- соціальна зовнішня реклама;
- соціальна друкована реклама;
- соціальна відеореклама;
- соціальна Інтернет реклама.
У кожній з номінації такі теми:
- Чисте місто – чиста планета: раціональне використання водних енергозбереження та використання відновлюваних енергетичних джерел, благоустрій та озеленення територій, поводження з відходами.
- Збережемо природу разом – збереження водних ресурсів, охорона атмосферного повітря, збереження біорізноманіття, збереження та відновлення лісів.
- Життя в стилі «ЕКО» - екологічно свідома поведінка; екологічно дружне споживання.
- Я хочу жити здорово! – пропагування здорового способу життя та дбайливого ставлення до оточуючого середовища.
Підсумки конкурсу, виставка кращих конкурсних робіт та урочисте нагородження його переможців заплановано під час проведення Міжнародного форуму «Довкілля для України», 23 квітня 2013 року в Міжнародному виставковому центрі (МВЦ, м. Київ, проспект Броварський, 15).
Порядок організації та інші умови проведення Конкурсу можна дізнатись на сайті www.zhiva-planeta.org.ua.