Про це було заявлено під час зустрічі голови облдержадміністрації Олександра Пеклушенка з новим керівником ДП «Придніпровська залізниця» Ігорем Гладких. У зустрічі також взяв участь начальник Запорізької дирекції ДП «Придніпровська залізниця» Віктор Спис. Перспективи розвитку залізничного руху на території Запорізької області – головна тема розмови, яка відбулася в облдержадміністрації.
Як повідомив Ігор Гладких, сьогодні Придніпровська залізниця активно розвивається і вже влітку планується організувати швидкісний рух поїздів, які з’єднають Сімферополь з Дніпропетровськом, Харковом та Донецьком.
- Цей рух буде спрямовано, звичайно, через Запоріжжя. Наразі ми проводимо тестові поїздки, розраховуємо графік руху. Я назву цифри, в які ще сам років п’ять тому не повірив би. Отже з Дніпропетровська до Сімферополя поїзд буде рухатися приблизно 4 години 50 хвилин, з Донецька – 6 годин 30 хвилин, з Харкова – 6 годин 45 хвилин. Із Запоріжжя дістатися до Сімферополя вже цього літа можна буде приблизно за 3 години 50 хвилин. Прогнозовано це будуть потяги «Шкода», які забезпечать не лише безпечний та швидкісний рух, а й комфорт для пасажирів, - розповів начальник ДП «Придніпровська залізниця».
За словами Ігоря Гладких, сьогодні також активно обговорюється перспектива подовження руху швидкісних поїздів «Хюндай», які курсують між Києвом та Дніпропетровськом, до Запоріжжя.
Як зазначив голова облдержадміністрації Олександр Пеклушенко, питання організації швидкісного залізничного руху в Запорізькій області він обговорював під час зустрічі з віце-прем’єр-міністром України Олександром Вілкулом.
- Як запевнив мене віце-прем’єр-міністр, проблеми, які виникли з поїздами «Хюндай», сьогодні вирішуються. Тому ми дуже хотіли би, щоб цей формат пасажирських перевезень у Запорізькій області закріпився, але без технічних проблем, - наголосив очільник регіону.
Голова облдержадміністрації також озвучив цілу низку питань, які потребують більш тісної співпраці обласної влади та керівництва залізниці. Серед них - безпека залізничного руху, оптимізація графіка руху поїзда «Запоріжжя-Київ», забезпечення пакету замовлень для підприємства «Запорізький електровозоремонтний завод». Серед найгостріших питань, які сьогодні порушують жителі Запорізької області, - відміна ряду зупинок приміських поїздів.
- Я розумію, що економіка має бути економною. Але нам необхідно дуже серйозно розглянути цю ситуацію. Адже це може стати дуже серйозною соціальною проблемою, якщо ми не підемо назустріч людям у цьому питанні, - зазначив Олександр Пеклушенко.
Начальник Придніпровської залізниці Ігор Гладких пообіцяв посприяти у вирішенні цього гострого питання, але підкреслив, що необхідно прийняти державну програму, яка дозволить оновити рухомий склад приміських поїздів. Лише Придніпровська залізниця потребує повної заміни як мінімум 14 приміських поїздів, що може коштувати майже 1 млрд. грн.. Альтернативою в організації таких перевезень, на думку Ігоря Гладких, може стати використання рельсових автобусів.
Під час зустрічі також обговорювалася проблема засмічених узбіч залізниці, яка, за словами керівника Придніпровської залізниці, найбільш загострена в місті Запоріжжя. Олександр Пеклушенко запевнив, що це питання буде вирішено спільно з міською владою в максимально короткий термін.
Управління у справах преси та інформації