В обласній державній адміністрації напрацьована система роботи, яка дозволяє будь-кому з громадян звернутися безпосередньо до керівництва обласної виконавчої влади. Зокрема, розроблено і затверджено графіки особистого прийому громадян посадовцями. Так, голова облдержадміністрації Олександр Пеклушенко та його заступники протягом 2012 року провели 306 особистих прийомів, під час яких поставлено на контроль 1179 звернень запоріжців.
Ще одним ефективним способом спілкування з керівниками обласної виконавчої влади є регулярні «гарячі» телефонні лінії. Торік в облдержадміністрації проведено 22 прямі «гарячі» телефонні лінії, на які зателефонували 256 жителів області.
Для підтримки постійного зв’язку з населенням та оперативного реагування на проблеми житлово-комунального господарства при Запорізькій міській раді почав працювати інформаційно-диспетчерський Call-центр. Запоріжці можуть дзвонити з міських телефонів за номером 15-80 або з мобільних (061) 787-15-80.
Також громадяни мають можливість залишити своє звернення в електронній приймальні облдержадміністрації (kdv@zoda.gov.ua).
Управління у справах преси та інформації