Можливості селектору забезпечили діалог начальників відповідних управлінь облдержадміністрації з головами райдержадміністрацій та їх заступниками. Першочергово обговорили проблему заборгованості по заробітній платі. Станом на 1 липня поточного року загальна сума заборгованості по області сягає 39,6 млн. гривень, що на 4 млн.гривень більше, ніж на початок року. Менше половини районів області отримують стабільні показники щомісячного зниження заборгованості на 25%. Низькими темпами йде процес зниження заборгованості в містах Бердянськ, Токмак та Мелітополь, в Кам’янсько-Дніпровському, Веселівському, Михайлівському, Приморському, Оріхівському, Новомиколаївському та Якимівському районах. Робота по зменшенню боргів із зарплати в цих містах і районах визнана незадовільною.
Що ж до розрахунків за енергоносії ситуація набагато краща. Майже всі підприємства в області стабільно розраховуються за спожиту електроенергію на рівні 95-97%. Відстають у цьому лише підприємства Оріхівського району – 49%, міста Мелітополя – 61%, Якимівського району – 67%, Василівського – 71%, та міста Запоріжжя – 77%. Загальна заборгованість бюджетних організацій і підприємств теплоенергетики за спожитий природний газ складає 13,7 млн. гривень. А головними боржниками за газ є жителі Запоріжжя, які розрахувалися лише на 54%.
За результатами проведення селекторної наради посадовцям дані конкретні доручення. Зокрема, міським головам Мелітополя, Токмака, Енергодара, головам Великобілозірської, Новомиколаївської, Чернігівської, Якимівської райдержадміністрацій рекомендовано звернути особливу увагу на максимальне використання всіх наявних резервів наповнення прибуткової частини місцевих бюджетів( погашення податкової заборгованості по платежах, інвентаризації договорів оренди землі та інше). Міським головам м. Мелітополя, м. Запоріжжя, а також головам Василівської, Приазовської, Якимівської райдержадміністрацій дані завдання взяти під особистий контроль погашення до початку сезону опалення заборгованості за спожиті енергоносії .
Прес-служба облдержадміністрації