В рамках роботи робочої підгрупи «Реформа житлово-комунального господарства» робочої групи «Регіональний економічний розвиток» обговорювались питання реформування житлово-комунального господарства м. Запоріжжя.
Для обласного центру гострими залишаються питання створення конкурентного середовища на ринку надання житлово-комунальних послуг та реформування в напрямку створення ефективного власника житла.
Запорізькою міської радою зазначено основні напрямки роботи в даному напрямку, а саме модернізація системи надання послуг шляхом введення оптимальних управлінських рішень, інноваційних технологій, централізація виконання ідентичних функцій аналогічними службами та демонополізація за рахунок залучення суб’єктів господарювання всіх форм власності.
Для досягнення зазначених цілей рішенням Запорізької міської ради створено КП «Основаніє», яке визначено єдиним виконавцем житлово-комунальних послуг з утримання будинків, споруд і прибудинкових територій.
На базі КП «Основаніє» створено Єдиний обслуговуючий Call-центр, який забезпечує цілодобову комунікацію між споживачами та виконавцями комунальних послуг. Цей крок наблизив місто до вирішення завдань реформи житлово-комунальної галузі.
Але, проблемним залишаються темпи створення ОСББ в місті, що є одним з пріоритетних напрямків державної політики в напрямку створення ефективного власника житла. З метою активізації роботи продовжується широка інформаційна кампанія, зустрічі представників влади з населенням та вирішення проблемних питань, пов’язаних з реєстрацією та укладанням договорів на постачання комунальних послуг. На завершальному етапі знаходиться вирішення питання укладання договорів з підприємствами-монополістами, що надають житлово-комунальні послуги в м. Запоріжжя.