Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Перед початком опалювального сезону бажаючих отримати субсидії стало більше

16 жовтня 2012 - 15:57

Перед початком опалювального сезону бажаючих отримати субсидії стало більше

Наближення  опалювального сезону спонукало жителів області активніше звертатись  до районних відділів соціального захисту населення, щоб отримати субсидії на житлово-комунальні послуги. Як повідомили в Головному управлінні праці та соціального захисту населення  облдержадміністрації, тільки за останній тиждень з відповідними заявами звернулось майже 800 родин. Для порівняння: впродовж вересня 2012 р. таких сімей було 843. Загалом з початку року надійшло 37 472 звернення.

Станом на 1 жовтня 2012 року в Запорізькій області державну допомогу на оплату житлово-комунальних послуг було призначено 25 600 родинам. З обласного бюджету на ці цілі витрачено 44 млн. 300 тис. грн.

Мешканцям приватних будинків з пічним опаленням упродовж поточного року надавались компенсації на придбання вугілля. Таку допомогу на загальну суму 7,1 млн. грн. вже отримали 7 900 родин. Слід зазначити, що порівняно з 2011 роком розмір виплат на ці цілі зріс майже вдвічі.   Витрати на закупівлю вугілля держава відшкодовує соціально незахищеним жителям регіону в середньому біля  900 грн. 

В ГУ соціального захисту населення прогнозують: щойно по всій області стартує опалювальний сезон, кількість звернень стрімко зросте. Втім, фахівці районних управлінь до цього готові і обіцяють оперативно та якісно опрацьовувати їх.  

Оформити заяву на отримання субсидії на житлово-комунальні послуги  досить просто. Зараз для цього не потрібно збирати безліч документів та витрачати багато часу. Зокрема, пенсіонерам достатньо написати відповідну заяву на офіційному бланку і заповнити декларацію про прибутки. До речі, завдяки новій формі бланку можна  одночасно оформити заяви й на інші види державної допомоги та пільг. 

Робота всіх районних управлінь праці та соціального захисту населення організована без обідньої перерви, в зручний для жителів час. У кожному управлінні запроваджено телефонні «гарячі» лінії, працюють координатори. Вони готові надати відвідувачам кваліфіковану допомогу і пораду, як правильно заповнити документи.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Всеукраїнський конкурс творчих проєктів до Міжнародного дня рідної мови: стартував прийом заявок

«Діалог влади та бізнесу»: взаємодія з податковими органами

«Діалог влади та бізнесу»: взаємодія з податковими органами

Робоча група «Прозорість і підзвітність»: в центрі уваги – послуги з благоустрою

У Запоріжжі відкривають навчально-практичний центр: тут готуватимуть фахівців, яких не вистачає бізнесу

Делегація Посольства Королівства Швеція в Україні зустрілась із запорізькими ветеранами, медиками та рятувальниками

Запоріжжя приймало делегацію Конгресу США та Агентства ООН у справах біженців

Освіта без загроз: у Балабиному відкрили «підземну» школу за участі Посла Швеції

Безпечне та комфортне навчання офлайн: savED та KFC допомогли з устаткуванням «підземної» школи у центрі Запоріжжя

Швеція підтримує Запорізьку область: посол Мартін Оберг відвідав регіон

Енергонезалежність регіону: про що говорили з представниками ПРООН у Запоріжжі

Посилення медичної системи: Запорізька область отримала 5 нових реанімобілів