За два місяці, з тих пір як у лікувально-профілактичних закладах області запроваджено скриньки і телефони довіри, можна зробити висновок, що це дієвий і ефективний спосіб діалогу між пацієнтами та медичними працівниками. Так прокоментував результат цієї ініціативи начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Андрій Запорожченко.
На нині вже встановлено 212 «скриньок довіри», працюють 93 «телефони довіри» . За весь період їх функціонування надійшло 2148 звернень на «скриньки довіри», що свідчить про затребуваність такої форми спілкування. Люди висловлюють подяки медичному персоналу, просять допомоги, висловлюють свої пропозиції або вказують на недоліки. Найбільш поширеними є проханя про безкоштовне обстеження та лікування, забезпечення сучасним медичним обладнанням, встановлення групи інвалідності, організацію консультативного виїзду лікарів, проведення ремонтних робіт у лікувальних закладах, рекомендації щодо покращення харчування пацієнтів та побутових умов в стаціонарі, організації поліклінічних прийомів.
«Телефони довіри» користуються дещо меншою популярністю, та все ж і до них звернулися 289 додзвонювачів.
Як запевнив Андрій Запорожченко, вся інформація, зауваження та пропозиції пацієнтів враховуються при плануванні заходів лікувальними установами, а найбільш резонансні звернення та наслідки реагування розглядаються на нарадах управління охорони здоров’я. Задля максимальної відкритості інформація про звернення усіх лікувально-профілактичних закладів області розміщена на сайті управління охорони здоров’я облдержадміністрації.
Управління у справах преси та інформації