Комунальне підприємство «Запоріжелектротранс» святкує ювілей. 80 років тому на вулицях міста з’явився перший трамвай. До сьогодні електротранспорт залишається найбільш затребуваним соціальним та екологічним громадським транспортом у Запоріжжі.
Колектив «Запоріжелектротрансу» з ювілеєм привітав голова облдержадміністрації Олександр Пеклушенко. Сьогодні він відвідав Запорізький трамвайно-тролейбусний парк, де оглянув відновлені машини. Майже мільйон гривень на капітальну реконструкцію двох трамваїв та одного тролейбуса виділило підприємство «Мотор Січ». Після капітального ремонту строк експлуатації цих машин подовжився на 10 років.
Голова облдержадміністрації подякував керівнику підприємства В’ячеславу Богуслаєву за підтримку, надану «Запоріжелектротрансу» для оновлення рухомого складу трамвайно-тролейбусного парку обласного центру. Також Олександр Пеклушенко підкреслив, що саме електротранспорт залишиться основою системи громадського транспорту в Запоріжжі.
- Я не бачу Запоріжжя в теперішньому часі та майбутньому без трамваїв і тролейбусів. Ми обов’язково знайдемо з місцевою владою дієвий механізм, який дозволить нам зробити діяльність «Запоріжелектротрансу» якщо не прибутковою, то беззбитковою. Адже електротранспорт перш за все – соціальний і, що дуже важливо саме для Запоріжжя, екологічний. Отже, ми мусимо зберегти його для міста та забезпечити його роботу на новому рівні – більш якісному та кількісному, - наголосив Олександр Пеклушенко.
Для розвитку електротранспорту в Запоріжжі необхідно об’єднати зусилля влади та провідних підприємств міста, вважає голова ради директорів ПАТ «Мотор Січ» В’ячеслав Богуслаєв.
- Питання збереження та розвитку електротранспорту в Запоріжжі дуже важливе для підприємства «Мотор Січ». Адже на цих трамваях та тролейбусах наші працівники їздять на роботу, особливо в нічні зміни. Цим транспортом користуються наші пенсіонери. Тому ми вирішили підтримати ініціативу «Запоріжелектротрансу» та надати допомогу у відновленні трамваїв та тролейбусів. І я закликаю керівників запорізьких підприємств залучитися до цієї ініціативи, - зазначив В’ячеслав Богуслаєв.
Як повідомив міський голова Олександр Сін, вартість капітальної реконструкції кожної з оновлених машин склала майже 400 тисяч гривень, а закупівля нового трамвая чи тролейбуса коштує від 4 до 6 мільйонів гривень. Без державної підтримки оновлювати парк, закуповуючи лише нові машини, місто не в змозі. Отже, саме поступова капітальна реконструкція наявних трамваїв та тролейбусів – найбільш прийнятний шлях. За словами міського голови, з початку 2012 року «Запоріжелектротрансом» було проведено капітальний ремонт шести трамваїв та чотирьох тролейбусів. А В’ячеслав Богуслаєв повідомив, що вже через місяць на маршрути Запоріжжя вийдуть ще два трамваї, відновлені за підтримки «Мотор Січі».
Якщо відновлення рухомого складу ЗТТП буде відбуватися в темпах поточного року, вже за 3-4 роки парк машин електротранспорту в обласному центрі буде капітально відремонтовано на 100%, запевнив міський голова Олександр Сін.
Управління у справах преси та інформації