За інформацією відділу роботи зі зверненнями громадян протягом 2011 року жителі області стали частіше користуватися електронною приймальнею облдержадміністрації, щоб направити свої питання до обласної виконавчої влади. Проте самі питання, як і в минулі роки, залишаються практично незмінними і стосуються проблем ЖКГ та соціальної підтримки.
Протягом минулого року електронні листи надіслали 210 громадян. Для порівняння: у 2010 – 117. Усім авторам звернень надано інформаційну та консультативну допомогу.
Загалом протягом року до облдержадміністрації надійшло 4226 звернень, серед яких 3551 – письмових, 675 - подано громадянами на особистих прийомах. У відділі роботи зі зверненнями громадян відмічають, що кількість звернень громадян, котрі надійшли на адресу облдержадміністрації, зменшилася в порівнянні з аналогічним періодом 2010 року на 10,8 %. Найчастіше запоріжці звертаються до виконавчої влади з проблем соціального захисту населення. Із загальної кількості отриманих звернень ця група становить понад 21%. Не менш актуальними залишаються питання в галузі житлового та комунального господарства, відповідно – 15,8% та 9,6 %.
Згідно з графіками особистого прийому громадян протягом минулого року голова облдержадміністрації та його заступники провели 274 прийоми, проведено 22 прямі «гарячі» телефонні лінії зв’язку громадян з керівництвом облдержадміністрації.
Разом з тим, жителі області користувалися такими засобами зв’язку із владою як «телефон довіри», через телевізійний проект «Розмова з країною», Урядовий контактний центр.
Переважна частина звернень надходить від соціально незахищених верств населення, з яких близько 60% - від пенсіонерів, ветеранів війни, багатодітних родин та інвалідів.
Управління у справах преси та інформації