Комісія з визначення переможців конкурсу на кращі локальні бренди (торгові марки) продукції місцевих товаровиробників підбила підсумки своєї роботи. Сьогодні, 11 жовтня, члени комісії остаточно затвердили список підприємств переможців. Серед них 18 представників малого та середнього бізнесу, бренди та продукція яких увійдуть до спеціального календаря на наступний рік. Крім того, переможці отримають дипломи на кращий локальний бренд.
Ідея підтримати місцевих виробників у такий спосіб, з допомогою конкурсу, належить представникам бізнесу та громадських організацій, які представляють інтереси підприємців. Обласна ж влада активно підтримала цю пропозицію і в рамках заходів Комплексної програми розвитку малого підприємництва в Запорізькій області на 2011-2012 роки, затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 24.02.2011 № 8, взяла на себе фінансування друку календаря.
За словами заступника голови обласної державної адміністрації, голови комісії Петра Гончарука, конкурс – це ще одна можливість для місцевих виробників познайомити споживачів з місцевою продукцією.
- Чим цей конкурс важливий для обласної влади, так це можливістю, яку ми надаємо представникам малого та середнього бізнесу зайвий раз продемонструвати свої досягнення кінцевому споживачу, - прокоментував результати конкурсу Петро Гончарук. – Наш календар – це реклама, врешті решт, яку підтримує обласна влада. Крім того, подібні конкурси, визнання з боку виконавчої влади та з боку покупців надають стимул для розвитку як підприємствам-переможцям, так і тим, хто тільки планує взяти в ньому участь.
За час проведення конкурсу до комісії надійшли 29 заявок від суб’єктів підприємницької діяльності. На одному з етапів конкурсу учасники представили свою продукцію та презентували компанії. Серед критеріїв, за якими проводили оцінку брендів, – наявність нової продукції, розвиток виробництва та збільшення кількості нових робочих місць. Серед представлених на розгляд комісії торгових марок переважна більшість становила продукти харчування.
Управління у справах преси та інформації