Хлібобулочні та ковбасні вироби, одяг, посуд, інформаційні буклети заповнили залу обласної державної адміністрації, де засідала комісія з визначення переможців конкурсу на кращі локальні бренди (торгові марки) продукції місцевих товаровиробників «Губернаторський стандарт», який оголошено обласною виконавчою владою у червні поточного року. За цей час до конкурсної комісії, яку очолює заступник голови ОДА Петро Гончарук, надійшло 29 заявок від суб’єктів підприємницької діяльності. Всі вони були запрошені для ознайомчої зустрічі до облдержадміністрації.
- Ми маємо детальну інформацію про кожного учасника конкурсу. Сьогодні поспілкуємося віч-на-віч з кожним, ознайомимося з продукцією, поставимо запитання, які не були висвітлені в анкеті, - зазначив заступник голови ОДА Петро Гончарук.
У рамках зустрічі учасники конкурсу провели короткі презентації своїх товарів та поінформували членів комісії про особливості своєї продукції.
Спілкуючись з учасниками процесу, заступник голови облдержадміністрації Петро Гончарук запропонував змінити формат проведення конкурсу.
- Ви перш за все працюєте для людей. Тож доцільно, щоб кращі бренди обирала саме громадськість, - висловив пропозицію Петро Гончарук. Посадовець запропонував провести конкурс у прямому ефірі та організувати паралельно інтерактивне опитування глядачів. Конкурсна комісія зробить свої висновки, які порівняє з думкою населення.
Цю ідею підтримали як самі учасники конкурсу, так і члени комісії.
Орієнтовно конкурс відбудеться у вівторок, 4 жовтня, в ефірі Запорізького обласного телеканалу «Запоріжжя». Початок о 19.10 у рамках програми «По суті».
Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації