В рамках роботи Комітету з економічних реформ 29 серпня 2011 року відбулося засідання робочої групи «Сталий економічний розвиток, бізнес-клімат та інвестиції» на якому розглядалися результати участі та презентації Запорізької області на всеукраїнській виставковій акції «Барвиста Україна – 2011».
З метою поширення позитивної інформації про Запорізький регіон облдержадміністрацією та Запорізькою торгово-промисловою палатою було представлено експозицію за участі провідних промислових підприємств регіону, флагманів вітчизняної промисловості та міст Запоріжжя, Бердянськ, Токмак, Енергодар, Мелітополь, Пологи в загальнодержавній виставковій акції „Барвиста Україна - 2011”, що проходила на території Національного виставкового комплексу „Експоцентр України” з 16 по 19 серпня 2011 року.
Цього року виставковий стенд Запорізької області займав площу 390 кв. м. В основі концепції представленої експозиції - три пріоритетні напрямки розвитку Запорізької області на період до 2015 року: „Запорізький край – інвестиційно-приваблива територія з розвинутими індустріальним і аграрним комплексами”, „Запорізький край – екологічно безпечний для проживання регіон”, „Запорізький край – історико–культурний та курортно-туристичний центр національного і міжнародного значення”.
Саме за цими напрямками розкривається зміст презентованої експозиції, головна мета якої – продемонструвати потенціал Запорізької області, підтримати її позитивний імідж.
Кожне підприємство представило свою продукцію на стендах, а також у вигляді відео інсталяцій. Прикрашали експозицію автомобіль „Форца” виробництва Запорізького автомобілебудівного заводу, авіадвигун виробництва ДП „Івченко-Прогрес”, макет Запорізької атомної електростанції тощо. На художніх стендах представлені туристичні перлини краю.
Павільйон Запорізького краю охоплював усі перспективні напрямки розвитку економіки і демонстрував не лише здобутки регіону за час незалежності держави, а головне – презентував основні вектори майбутнього розвитку.
Також на засіданні розглядалися проблемні питання, які виникають у суб’єктів підприємницької діяльності при адмініструванні податків та зборів в контексті Податкового кодексу України
Державна податкова служба України впевнено крокує назустріч платникам податків, системно налагоджуючи з ними прозорі партнерські стосунки. Зокрема, теперішня реорганізація служби має саме такий вектор. І в цьому контексті дуже важливою є думка всіх громадян, котрі є платниками, адже, врешті решт, ДПС покликана працювати саме задля їхніх інтересів. В даний момент ДПА України розробляє стандарти обслуговування платників, за якими вже найближчим часом повинна працювати вся служба. В роботу активно включилися і запорізькі платники.
Зворотній зв'язок з платниками має стати дієвою підтримкою податківцям на шляху реформування служби. Перш за все - це зміна ідеології. Податкова служба повинна допомагати платникам виконувати свій громадянський обов’язок, бути на службі у народу. А це буде можливо лише в атмосфері взаємної довіри між податковою службою та платниками податків. І не останню роль у цьому процесі відіграватиме саме рівень обслуговування платників. У першу чергу, це стосується суб’єктів малого бізнесу, які знаходяться в постійному тісному контакті з податківцями. Аби у платників не виникало нарікань на роботу служби, аби попередити всі можливі конфлікти та непорозуміння, і аби створити комфортні умови для громадян, зараз потрібно спільно з платниками з’ясувати, які напрямки роботи податківців потребують термінового покращення.
За результатами засідання робочої групи доручено представникам громадських організацій виробити кілька зовнішніх оціночних факторів, за якими визначатиметься якість обслуговування в інспекціях області. Всі ці пропозиції будуть проаналізовані податківцями і об’єднані в єдиний документ, який вже у вересні планується відправити на розгляд до ДПА України.