Робота зі зверненнями громадян – один з найважливіших напрямків діяльності обласної виконавчої влади. У структурі обласної виконавчої влади ця ділянка роботи ввірена заступнику голови – керівнику апарату ОДА Станіславу Лимарчуку.
Протягом першого кварталу поточного року до обласної державної адміністрації надійшло 957 звернень громадян, що на 7,4% менше, аніж за аналогічний період 2010 року. Крім того, керівництвом регіону було надано 165 правових консультацій та роз’яснень тим, хто звернувся по допомогу.
У зверненнях громадян, що надійшли до облдержадміністрації за цей період було порушено 1176 питань різної тематики.
Найбільш актуальною групою питань є звернення щодо соціального захисту - 21,4 % від загальної кількості. Друге місце за актуальністю посідають питання житлового господарства - 15,1 %. Третє місце припадає на питання охорони здоров’я, а також роботи місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування - по 8,2 %.
Звернутись до представників обласної влади громадяни можуть не тільки шляхом письмового звернення, але й відвідавши один з особистих прийомів, які регулярно проводять керівники облдержадміністрації. Так, протягом чотирьох місяців голова ОДА Борис Петров та його заступники провели 51 прийом громадян, у т.ч. за місцем проживання громадян – 21.
Також, з початку року відбулося 5 прямих «гарячих» телефонних ліній з керівником та представниками обласної виконавчої влади.
Крім того, всі бажаючі можуть залишити своє звернення і в електронній приймальні облдержадміністрації (kdv@zoda.gov.ua).
Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації