Під час засідання колегії управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації начальник управління ЖКГ Дмитро Свіркін поінформував присутніх про підсумки роботи зі зверненнями громадян, яка велась в управлінні протягом 2010 року.
За словами посадовця, протягом 2010 року до управління житлово-комунального господарства надійшло 428 звернень громадян. Основні теми, які порушували у запоріжці, – покращення якості житлово-комунальних послуг, роз’яснення тарифної політики, покращення житлових умов, а також пропозиції щодо реконструкції, модернізації та будівництва об’єктів ЖКГ.
Окремою темою Д. Свіркін виділив звернення до управління мешканців гуртожитків, суть яких зводиться до скарг на затягуванням передачі гуртожитків до комунальної власності.
Також до управління надходять звернення запоріжців, які направляли запитання на відкриту в Уряді «пряму лінію», протягом року їх було 27. Серед основних запитань - також прохання роз’яснити складові встановлених тарифів на теплопостачання та водопостачання, роз’яснення щодо пільг на утримання житлових будинків, дотримання температурного режиму у квартирах, відновлення водозабезпечення.
Забезпечення всебічного розгляду порушених у зверненнях громадянами проблем – один з пріоритетних напрямків роботи управління ЖКГ. За конкретними зверненнями проводиться відповідна робота з підприємствами житлово-комунального господарства щодо підвищення якості послуг, приведення до належного технічного стану об’єктів ЖКГ та своєчасного доведення до населення змін у законодавчих актах у сфері надання послуг.
Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації